Spring naar bijdragen

Viscose Coupler


Recommended Posts

Goed, mijn ZJ is ook aan de beurt voor een nieuwe visco. Helaas zie ik door de bomen of in dit geval door de visco's het bos niet meer, zoveel verschillende er zijn. Heb denk ik alles wel gelezen wat ik hier over de visco kon vinden maar weet het nog niet zeker. Dus vraag ik het aan de meer ervaren Jeepers onder ons. Welke visco heb ik nodig voor mijn ZJ 5,9. Op Ebay staan er wel heel veel, als iemand mij het juiste art.nr kan geven en waar ik deze op Ebay kan vinden zou ik erg geholpen zijn.

 

Alvast bedankt,

Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gerrit,

Ik heb een paar jaar terug de visco van m'n 97-er 5.2 vervangen. volgens mij is deze gelijk aan die van de 5.9

(np249j)

Als je me ff mailt kan ik je alle info geven  (type t-case en de ebay-verkoper) . Heb ook nog wel wat tips om de visco te vervangen zonder  de t-case onder de zj uit te slopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ruud,

 

Bij Ebay staan er behoorlijk veel, ook verschillende voor de 249J waar aangegeven wordt dat er verschil is met ouder of jonger dan 97. Vandaar dat ik er niks meer van snap. Tis ook niet naast de deur zodat ruilen echt niet gaat. PM me anders je mailadres maar dan mail ik je mijn tel.nr. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat valt mee, ik heb de swap gedaan en het kostte mij een tussenbak, oliekeering, bezel (interieur gedeelte), aandrijfas en een dag werk.

Je moet wel de juiste tussenbak kopen van een Cherokee vanaf 1996 i.v.m de lengte van de ingaande as van de tussenbak.

bewerkt door jofer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...