Spring naar bijdragen

Plastic Instaplijsten Verwijderen Gc Zj 1998


Recommended Posts

Hallo Mede Jeepers,

 

Hoe zijn de instaplijsten te verwijderen?

 

Zitten deze gelijmd of geschroefd of gewoon er in geklikt?

 

Er zit wel eens water onder de instaplijsten,en wil deze droog houden in verband met roest,de kokers zijn nog zeer netjes.geen roest,en wil dit graag zo houden :D

 

Groet,Richard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Lampje boven de achterbank? Middelste glas van het lampje kun je eruit trekken door er een schroevendraaier tussen te stoppen. Als het glas (plastic) eruit is, zie je 2 schroefjes die je los moet draaien, dan haal je de verlichting in zijn geheel eruit. Dit als je een schuifdak hebt, heb je dat niet ziet het er iets anders uit allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen schuifdak en ik klik met een schroevendraaier het glaasje eruit, daarna wip je met een schroevendraaier het lampje eruit.

Ik heb ze vervangen door http://www.ebay.com/itm/2X-White-41MM-2-CREE-LED-Festoon-Dome-Light-Bulb-Non-polar-6413-12-24V-I327-/311221499926?hash=item48763f3816:g:4A8AAOSwQJhUiSod&vxp=mtr LED's in de hoop mijn accu te sparen wanneer de deuren constant openstaan.

bewerkt door Vette73
typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Masis en Vette73,

 

Dank voor de info :thumbsup:.

 

@ Antoon ik was afgelopen maandag bij de tandarts in Kortenhoef aan de Dodaarslaan 18,na behandeling ging ik met de Focus links af toen nog een keer linksaf,en ja hoor,daar stond een dikke Blauwe Grand Cherokee,denk jou Niner?

Is idd een nette Niner,en lijkt idd op die ik heb(de 5.2).

 

Groet,Richard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...