Spring naar bijdragen

Bbb Voorstellen


Big Bad Black
 Share

Recommended Posts

Jeepers,

 

Complete Jeep noob meld zich aan.

 

De noob heet John, forumnaam is Big Bad Black omdat ik een Wrangler zoek die overeenkomt met deze kenmerken.

 

Wel autogek in hart en nieren. Altijd een zwak gehad voor Jeep, want ja, tis Jeep. Voor mij bestaat er maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jouw verhaal klopt helemaal. Maar niet iedere situatie is eender en gaat te ver off topic om daar over uit te wijden. Heel kort geschreven moeten mijn autokosten de bijtelling overschrijden, dan rijd ik gunstig in mijn auto('s). Wel erg okay dat je even onderbouwt wat je aangeeft. Doet ook niet iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze de bevestiging, Leijtens was een dikke no go. Daar laat ik het even bij.

 

Die van Kees is prima bevallen. Ook Kees en vrouwlief waren gezellig, sympathiek en wekte vertrouwen. Dus naast de auto was de gunfactor ook hoog. Kortom, komend weekend ben ik de rechtmatig eigenaar van een blauwe Jeep TJ 4.0. Met mooie lift, dik rubber en goed onderhouden. 

 

Wij (Meriam en ik) zijn er nu al blij mee en balen dat we niet al kunnen rijden. Hopelijk komend jaar leuke ritjes met het forum te maken. Lijkt ons leuk om ervaringen van een ieder aan te horen en wegwijs te geraken in de wereld van Jeep (al is dat voor Meriam meer bekend, die heeft 2 CJ5's gehad). Verder zal de TJ ook weer vertrouwd worden onderhouden in Delft bij Siert. Daar zullen wij dan ook nog even langsgaan voor kennismaking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gefeliciteert met de jeep nu heb je een jeep waar je veel plezier mee kunt beleven.

en wat betreft jeep fun kijk eens op het forum van jeep club nederland, daar kun je

iedere maand iets doen  beleven op het gebied jeep rijden. neem nou de 24-januarie

dan is er een toue tocht in joppe plus een kerst borrel om het nieuwe jeep jaar in te

luiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik reeds gelezen jeeper, ook als lid aangemeld natuurlijk  ;)

 

Helaas in het begin precies in weekenden dat ik in het buitenland zit. Maar dat zal ik later weer goedmaken en kennis mee maken. Ook willen wij een cursus off road rijden volgen. Gewoon grappig om te doen, want ik ben natuurlijk overal goed in. :whistle:

 

Nog even vermelden dat ik buiten het gezichtsveld van iedereen prima ben geholpen door Michel. En daar wil ik dan nu wel even publiekelijk Michel voor danken, bij deze dus, dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...