OIIIIIIIO Geplaatst December 30, 2015 Rapporteren Share Geplaatst December 30, 2015 Uitgelijnd, maar wat doe ik aan de meetkundige rijas? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PepijnS Geplaatst December 30, 2015 Rapporteren Share Geplaatst December 30, 2015 Meetkundige rijas? Is dat hoe de vooras ten opzichte van de achteras staat? iets naar links of rechts zeg maar? In dat geval als je de Jeep verhoogt hebt moet je een verstelbare trackbar instaleren om de as weer recht onder de wagen te krijgen. Bij het liften blijft de trackbar even lang en trekt de as in zijn geheel iets naar links. Hoeft geen probleem te zijn, maar al je het goed wil doen. De originele trackbar is ook wel verstelbaar maar niet makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stephan Geplaatst December 30, 2015 Rapporteren Share Geplaatst December 30, 2015 Dat is de achteras tov het midden van de jeep. Hij rijd nu zoals een hond rent(overdreven). As zgam in het midden plaatsen met trackbar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OIIIIIIIO Geplaatst December 30, 2015 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 30, 2015 (bewerkt) Bedankt stephan,Pepijn, dan weet ik wat ze bedoelen daarmee... ik kon niets echt vinden met google......vandaar mijn vraag. December 30, 2015 bewerkt door OIIIIIIIOTJ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OIIIIIIIO Geplaatst December 31, 2015 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 31, 2015 zoals dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OIIIIIIIO Geplaatst December 31, 2015 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 31, 2015 (bewerkt) Er zit een 4 inch RC verhoging onder (Vaste onderste controlarms) met verstelbare bovenste controlarms(RE) en trackbars(RE) een SYE(AA) en CV (Adams). Dus uitlijnen moest sowieso gebeuren. December 31, 2015 bewerkt door OIIIIIIIOTJ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OIIIIIIIO Geplaatst December 31, 2015 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 31, 2015 De sporing aangepast, hij stuurt nu iets beter in de bochten, verder rijdt ie goed nog een "trillingkje" wegwerken en voor dit jaar de RenP naar 4.10. Dan vind ik het goed zo, liertje erop en de binnenkant in de liner zetten...... Allemaal de beste modderwensen voor 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slavec Geplaatst May 23, 2016 Rapporteren Share Geplaatst May 23, 2016 (bewerkt) 1 woord: Track-Bar Je moet idd je zogenaamde THRUST-LINE op 0 (nul) hebben, want anders voel je rare dingen. Bij een lift en/of grotere banden ALTIJD je track-bar's aanpassen!! je kunt een hoop met uitlijnen corrigeren, maar dat is als je wagen stil staat. Zodra je rijd, en je helt of remt, klopt je geometrie van je ophanging niet meer en krijg je inconsistent gedrag (bij mij was bij bochten naar rechts, in de regen: zeer tail-happy, moest heeel voorzichtig gas geven) Maar ook met nieuwe trackbars is het pielen om helemaal op 0 te krijgen hier een voorbeeld: HD Adjustable Track Bar (Front) | Crown Automotive Sales Co HD Track Bar (Rear Adjustable) | Crown Automotive Sales Co deze heb ik (voor en achter) maar ben aan de 2e kogel voor... dus your milage may vary, ik overweeg JKS May 23, 2016 bewerkt door Slavec Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.