Spring naar bijdragen

Uitgelijnd, Rij-As Afwijkend?


 Share

Recommended Posts

Meetkundige rijas? Is dat hoe de vooras ten opzichte van de achteras staat? iets naar links of rechts zeg maar?

 

In dat geval als je de Jeep verhoogt hebt moet je een verstelbare trackbar instaleren om de as weer recht onder de wagen te krijgen. Bij het liften blijft de trackbar even lang en trekt de as in zijn geheel iets naar links. Hoeft geen probleem te zijn, maar al je het goed wil doen. De originele trackbar is ook wel verstelbaar maar niet makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De sporing aangepast, hij stuurt nu iets beter in de bochten, verder rijdt ie goed nog een "trillingkje" wegwerken en voor dit jaar de RenP naar 4.10.

Dan vind ik het goed zo, liertje erop en de binnenkant in de liner zetten......

 

Allemaal de beste modderwensen voor 2016 :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

1 woord: Track-Bar

Je moet idd je zogenaamde THRUST-LINE op 0 (nul) hebben, want anders voel je rare dingen. Bij een lift en/of grotere banden ALTIJD je track-bar's aanpassen!! je kunt een hoop met uitlijnen corrigeren, maar dat is als je wagen stil staat. Zodra je rijd, en je helt of remt, klopt je geometrie van je ophanging niet meer en krijg je inconsistent gedrag (bij mij was bij bochten naar rechts, in de regen: zeer tail-happy, moest heeel voorzichtig gas geven)

Maar ook met nieuwe trackbars is het pielen om helemaal op 0 te krijgen

hier een voorbeeld:

HD Adjustable Track Bar (Front) | Crown Automotive Sales Co

HD Track Bar (Rear Adjustable) | Crown Automotive Sales Co

deze heb ik (voor en achter) maar ben aan de 2e kogel voor... dus your milage may vary, ik overweeg JKS

 

 

bewerkt door Slavec
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...