Spring naar bijdragen

3X Knipperen


thezeeuw
 Share

Recommended Posts

Dus ja, als het een limited is, zouden in principe de meeste opties  er al moeten opzitten.

 

Als er geen korte blink knipperlichtfunctie opzit, kan het goed gebeuren dat gans de meuk er niet voor gemaakt is.

 

De Grand Cherokees hebben dat wel standaard in de limited uitvoering, maar of dit compatibel is met de cherokee, is niet zeker...

 

Op mijn Honda Goldwing motorfiets zit dit ook, dus ja, moeilijk zal het wellicht niet zijn.

 

Hieronder zie je een afbeelding hoe zo'n blink relay er uit ziet en waarschijnlijk zit hij in je zekeringkast.  Haal hem er eens uit en vergelijk eens in de Jeep garage met een blinkdoos van een Grand, je weet nooit dat het lukt.  Misschien mag je van de garagist eens verwisselen om te testen ?

 

2012-08-19_025916_flash.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me sterk dat deze functie alleen in zo'n relais zit. Het is allemaal computergestuurd spul, bij nieuwere VAG spul kun je deze functie (one touch turn signals) softwarematig aan en uit zetten. Heeel misschien dat de dealer het ook kan programmeren maar ik denk het niet.

Anders heb je modules ervoor, maar de vraag is of het de moeite waard is. Ik vind van niet. http://e31wiki.org/wiki/One-touch_turn_signal_module

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een JK kan je dit aan en uitzetten, via de computer.

Als je hem licht aanraakt gaat hij 3x, is puur voor als je enkel van baan verwisseld.

Dit kan je ook uitzetten.

Of dit ook bij jullie Cherokee makkelijk kan weet ik niet.

Maar bij een JK kan je dit met een AEV ProCal module zelf.

En hoe dit niet perse via een dealer. 

 

Echter, ik vind dit juist makkelijk. Bij mij staat hij daarom ook juist bewust aan.

 

Groet Roo  B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...