Spring naar bijdragen

Hoeveel Niners Zijn Er Nog In Nederland?


jofer
 Share

Recommended Posts

het grappige is dat de 5.9 van m'n vader niet in de lijst voorkomt ...

het betreft een 'beige' uitvoering met schuifdak (geimporteerd vanuit de USA, waar ik deze een tijd gereden heb voor werk en prive toen ik daar woonde en werkte)

 

Het blijft nog steeds een geweldige auto om te rijden, ondanks het feit dat 'ie al 17 jaar oud is ondertussen B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Deze Niner staat te koop, volgens de verkoper van de eerste eigenaar: http://ww3.autoscout24.nl/classified/282609171?asrc=st|as

Kijken we het kenteken na bij het RDW, hij is nu idd bij de 2e eigenaar, vandaag overgeschreven (06-01-2016). 

 

Maar als we hem natrekken in het documentje van Vette73, zien we het volgende: TD-XB-77 26-3-1998 26-3-1998 9-4-2014 2/0

Wagen is dus ook op 09-04-2014 overgeschreven naar de 2e eigenaar. Hoe kan dat? 

 

Wel een hele hele mooie trouwens, showroomstaat  :wub:  :wub:  :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vader koopt een nieuwe bak via de zaak. 6 jaar later schrijft hij hem over naar prive. Dus 2 registraties maar nog steeds dezelfde eigenaar.

 

Vader koopt auto voor zijn vrouw en zet hem op haar naam. Na 6 jaar gaat relatie over en zit hij met de jeep die hij dan op zijn naam laat zetten.

 

Vader koopt auto en 6 jaar later gaat zoon ermee verder rijden. Dus 2 registraties maar nog steeds dezelfde fam.

 

Zo kan je nog wel effe doorgaan met mogelijkheden.

 

Dat begrijp ik Michel. Maar wat er niet klopt is dat de wagen nieuw gekocht is in 1998, en volgens de lijst van Vette73 in 2014 overgeschreven is. 2e eigenaar volgens het RDW dus, logisch. Vandaag (06-01-2016) is de wagen weer overgeschreven, waarschijnlijk naar de handelaar. Zou de 3e eigenaar moeten zijn dus, maar volgens het RDW staat de teller nog steeds op 2e eigenaar. 

 

Tussenhandelaren worden (werden?) ook altijd als eigenaar geregistreerd door het RDW.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rene topic is voor de zj niners. Als ik de foto bekijk ken ik dit model ZJ nog niet  B)

Oeps, even niet zo snel gezien, maarre de wagen staat al op gereserveerd, was zo te zien ook een koopie.

Jammer dat het mij op dit moment niet uitkomt , de YJ eruit en een Wagoneer 5,9 als projectje terug..., dat lijkt me wel wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van de TD-XB-77 is idd vreemd. Blijkbaar stond die op 2 eigenaren met als laatster regegitratie in 2014 bij de RDW toen ik dat document maakte.

Als hij nu weer is overgeschreven zou ik verwachten dat hij naar 3 eigenaren gaat en dat is blijkbaar niet het geval

 

Voor "mijn" document heb ik gewoon alle kentekens ingevoerd bij de RDW en de gegevens overgetikt. Geen fancy scripts dus....... (zelfs fouten niet uitgesloten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Jammer dat die site voertuigen.net het niet  meer doet........

Waarschijnlijk toch wel een dingetje geweest dat omgekeerd zoeken in de RDW-database.

 

Wel deze site gevonden waar je onderaan de pagina een Excel-file kan downloaden met alle Jeeps. Is wat lastiger zoeken, maar beter dan niets.......

https://kenteken.tv/hoeveelzijnernog.php?merk=jeep&merk2=&voertuigsoort=Alles&filter=

 

bewerkt door Vette73
nieuwe link toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...