Spring naar bijdragen

Smeernippel Op Fuseekogels Xj 60Th Ann 2001


RuudM
 Share

Recommended Posts

Bij de APK kwam naar voren dat de rechter fuseekogels vervangen diende te worden. Km stand 196.000. Dit is gebeurd en ik zie dat er op beide nieuw kogels smeernippels zitten. Ik heb niet gekeken of deze er ook aan de linkerkant op zitten. Uit de Manual komt ook niet duidelijk naar voren of deze er standaard opzitten. Wanneer ik op het web zoek dan krijg ik verschillende boodschappen.

Ik ben gewoon nieuwsgierig en wie kan mij vertellen of de kogels nu wel of niet standaard voorzien zijn van een smeernippel of dat ze voor het "leven" gesmeerd zijn?

Vr Gr Ruud

bewerkt door Ruud Molenaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie toch echt een nippel op de onderste fuseekogel zitten en deze is ook voor montage van de as doorgesmeerd. Bedoel je niet smeerbaar vanwege de beschikbare ruimte of is er een andere reden? Ik word steeds nieuwsgieriger en het word er ook niet duidelijker op. Stel dat de haakse nippel op de onderste kogel zit kan je deze kogel dan doorsmeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestaat er dan niet een verlengstuk voor de onderste nippel zoals je bijvoorbeeld bij dubbellucht assen ziet voor het bandenventiel van de binnenste band. Ik kan mij voorstellen dat Jeepers die echt de modder ingaan het prettig vinden om alle fuseekogels even door te spuiten na het modder bad.

bewerkt door Ruud Molenaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...