Spring naar bijdragen

Alarm Xj 97: Manual Gezocht Of Anders Overbruggen?


marco_pas
 Share

Recommended Posts

Gents,

 

Mijn XJ staat nu een paar maandjes in de garage en de accu was door een verbruiker helemaal leeg getrokken. Geen probleem, maar nu is het alarm in een bepaalde staat gekomen dat het lampje blijft branden en ik een relais hoor tikken. Nu heb ik totaal geen beschrijving van het alarm en weet ik dus niet wat te doen. Het gaat om een Eagle CA180I (zie foto) alarm.  Heeft iemand hier een manual van of weet hoe ik deze zou kunnen overbruggen / verwijderen?

 

PS Dit is een oude foto....De smelt issues zijn al netjes opgelost :-)

post-1398-0-34399600-1442211391_thumb.jp

bewerkt door marco_pas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dat alarmsysteem zijn beste tijd heeft gehad gezien de problemen. Ik zou hem er gewoon uit halen en de bedrading weer terug naar origineel doen, dat is gewoon een kwestie van kijken hoe en waar de bedrading van het alarm er tussen is gekomen. Of een ander aftermarket setje, dat is natuurlijk nog mooier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ook eens een probleempje met het alarm van een cherokee

 

het volgende linkje heeft mij goed geholpen : http://www.modifiedlife.com/car-alarm-and-car-security-wiring-diagrams/

 

onder aan op jeep logo klikken.

 

 

deze nog gevonden gaat over eagle  :   http://www.modifiedlife.com/eagle-car-alarm-wiring-diagrams/

 

zou idd doen wat masis schrijft.

 

succes.

bewerkt door Marco's cj7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...