Spring naar bijdragen

Stoelbekleding Voor Een Renegade 2004


Recommended Posts

Beste allemaal,

 

Wederom een Jeep overgenomen van een goede vriend na een paar jaar in een dikke Chevy Avalanche te hebben gereden.

Een leuke opgehoogde 3.7L KJ uit 2004 in een Renegade uitvoering met lightbar en kunststof roofrack.

Helaas is er echter een klein scheurtje in de bekleding van de bestuurders stoel door het in en uit stappen. (half stof, half "leren" stoelen) Zijn er orginele stoelhoesjes verkrijgbaar zodat ik dit kan vervangen?

Andere vraag, de knoppen op het stuur voor de cruise control, zijn die verlicht? Bij mij zijn ze donker.

 

Ik ben benieuwt naar de reacties

 

Grt,

Michael

 

25F219F5-E59D-4645-A4CC-4551FE122540_zps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoelhoesjes zou ik niet weten, misschien kan een goede bekleder er nog wat mee?

De cruise control knoppen op het stuur zijn niet verlicht. Zo ook de schakelaar van L/R voor de zijspiegels in de deur niet, maar de ronde schakelaar met pijltjes weer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

inmiddels de grote wisseltruc gedaan. Stoelen uit de Jeep gehaald, de zittingen van beide los gemaakt van de frames en de bestuurders zitting op het frame van de bijrijder gezet en vise versa. De "instap" scheur heb ik middels textiellijm en een lapje stof aan de binnenzijde dichtgeplakt. Nu zit de dichtgeplakte scheur aan de binnenzijde van de bijrijdersstoel en zal dus niet meer verder scheuren door het in en uit stappen. Terwijl de bestuurderstoel nu weer netjes is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx Massis. Jij hebt toch ook een KJ gehad? Ik kon zoiets herinneren uit een gesprek toen je bij ons in de loods was.

Grt,

Michael

Hey Michael! Sorry, ik lees je berichtje nu pas. De KJ hebben we nog steeds, die is van mijn pa. 

Mooie oplossing om de stoelen om te wisselen  :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...