Spring naar bijdragen

Cherokee Kopen


brandend zand
 Share

Recommended Posts

Mijn zoon van 15 heeft als opleiding voor motor en transport gekozen, nu mag hij als project een wagen verhogen omdat hij offroad rijden leuk vind. Nu staat er bij Selier auto in Den Haag een witte cherokee voor weinig te koop. Is er iemand die deze Cherokee kent of er eens wil kijken voor me en is dit dan een leuke auto voor zijn project. Het is nl wel de bedoeling dat er dan ook in Heerde mee gereden wordt. Zijn opleiding doet hij op het VMBO te Elburg dus daar moet die Cherokee dan ook heen. Het is me net te ver om 'even'  heen en weer te rijden. Groet Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar is die dan ook echt voor bedoeld, een project voor de school. Hoeft geen APK op of zo, is echt om te leren sleutelen voor die jongen. Heb op die school ook al een Subaru Legacy 2.2 staan die gebruikt wordt door de examenklas voor opdrachten. Nu gaat mijn jongen daar beginnen aan de opleiding automonteur en heeft hij een project nodig. Dit leek me wel wat daarvoor. Voor mezelf hoef ik em niet, heb er al 2. Een Cherokee uit 1993 en een GC 5.9.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeft ook niet onberispelijk te zijn maar motor en bak zijn goed volgens verkoper. Als er roest ed opzit is ook niet erg maar moet niet doorgerot zijn bij de dorpels en bodem. Het is de bedoeling dat de Jeep verhoogd wordt als schoolopdracht. Daarna zullen er wel meer opdrachten mee gedaan worden. Maar voor een zgn hobbyauto vind ik rond de 6 a 700 eigenlijk meer als genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Even alles in de ijskast. Beetje erg veel geld aan reparatie's uit gegeven. Laatste onderhoud aan het doen en dan klaar voor Landgraaf. Soms zit het mee en soms zit het tegen Nu zat het even erg tegen  :wacko: . Maar hoop dan dat ik er een hele tijd weer tegen kan. :) .

 

Groet Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...