Spring naar bijdragen

Jeep Grand Cherokee Gestolen


jofer
 Share

Recommended Posts

Is op 29 juli ook een Suzuki Crawford gestolen, zijn nu 4x4 ineens interessant aan het worden? Ongelooflijk toch dat er nu 2e hands bakken gestolen worden die te herkenbaar zijn om gewoon mee te rijden. Misschien toch voor een ramkraak nodig die 2? Hopelijk worden ze op tijd gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meen je niet, wat klote. Zo te zien zijn ze er dwars door de het hek mee gereden. :wacko: :wacko:

 

Een goed aftermarket alarmsysteem is daarom echt aan te raden bij deze wagens. Ja ja er zit een startonderbreker op maar.......

Ja zo te zien is dat bij b&s parts in Tiel.

Helaas zijn alle alarmsystemen te omzeilen, missen is een goed stuurslot een idee of een slot op de versnellingsbak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zo te zien is dat bij b&s parts in Tiel.

Helaas zijn alle alarmsystemen te omzeilen, missen is een goed stuurslot een idee of een slot op de versnellingsbak.

 

Sja een stuur kun je ook in 2 minuten doorzagen om het slot eraf te halen. Boeven kunnen tegenwoordig zelfs in 2 minuten de bekende Bearlock, die erg goed bekend stond, open maken.

Een goed aftermarket alarmsysteem is beter dan wat er standaard aan beveiliging in een auto zit. Dat is altijd vrij makkelijk te omzeilen of te kraken, omdat het allemaal uit 1 geheel bestaan en met elkaar verbonden is. Zo ook bij deze auto's, maar daar ga ik op zo'n forum niet in details op in natuurlijk.

 

Bij een goed aftermarket systeem heb je

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan word ik gek, dan heb ik smorgens niks meer te knuffelen :)

Er moet toch wel een simpel slot zijn om je jeep te beschermen.

De huidige systemen bestaan uit elektronica, een mechanisch slot lijkt me dus beter.

Het beste is zelf gemaakt denk ik, dan kunnen ze er niet mee oefenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De jeep is gevonden.

http://www.jeepclub.nl/tekoop.html

Beste Sjef,

Bij deze wil ik je laten weten dat de Grand Cherokee weer terug is! Hij is gevonden in Helmond. Hij stond daar op een parkeer terrein in een woonwijk met alle ramen open, dus heeft een oplettende voorbijganger de politie gewaarschuwd. Uiteraard wel een paar beschadigingen (veroorzaakt door het rammen van het hek om ons pand) en een opengebroken deurslot en geforceerd contactslot.

Ik denk dat het zeker geholpen heeft dat er veel kabaal op internet gemaakt is, dan wordt het misschien wel wat heet onder de voeten en is het een reden om de auto achter te laten. Behalve op jullie site heeft het op de site van de Jamboree gestaan, op Facebook, Twitter en op het weblog Geen Stijl. Ik heb heel veel reacties gehad en

bewerkt door jofer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...