Wrangler25 Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 (edited) Beste Jeepers voor mij is jeeps nog helemaal nieuw nog nooit aan eentje gewerkt, Ben onderhande al dik jaar bezig met mijn jeep. En momenteel zit ik op het moment dat ik me zelf een beetje te veel in het diepe heb gegooit. lang verhaal kort een motor ligt wel in de jeep maar niet aan gekoppeld. Wie zou er tijd hebben om voor een kleine vergoeding (vrijwillig mag natuurlijk ook haha) mij even een beetje op gang te helpen? (Venlo, limburg). Als iemand in de buurt een jeep heeft is ook al enorm veel hulp als ik dan kan langs komen en fotos maken van hoe het allemaal in elkaar hoort. Edited July 28, 2015 by Wrangler25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vjeepwagoneer Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Ik heb wel een Jeep maar geen Wrangler, een Wagoneer, maar goed, je kan altijd komen kijken, wat tips kan ik je altijd geven, de basis is toch vaak hetzelfde. Dus kijk maar of je er wat aan hebt. Rene, Someren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts