Spring naar bijdragen

Jeep Verkocht, Hoera!


Jeepfreak2
 Share

Recommended Posts

Mijn 2006 Laredo is eindelijk verkocht en wat ben ik blij dat ik van deze waardeloze auto af ben.

Ik heb de auto 9 maanden gehad en hij heeft me in deze maanden bijna 5000 euro aan reparaties gekost. Twee keer heeft de ANWB mij moeten redden waarvan een keer weggesleept, Wat een rampenwagen was dit. Ik zal nooit, maar dan ook echt nooit meer een Jeep kopen. Jammer want het design is erg mooi en als hij het deed dan reed hij heerlijk, maar het vertrouwen in dit merk is totaal weg. Ik wens jullie succes en vooral sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sja..... een jeep kopen en zelf niet kunnen/willen sleutelen is een aanslag op je portemonnee. Jammer voor jou, een meevaller voor de nieuwe eigenaar, die koopt nu een Jeep waar al veel aan gedaan is voor weinig.

 

Je had ook je verlies kunnen nemen, en daarna nog jaren plezier te hebben van deze heerlijke wagen. Zoals een ware Jeepfreak betaamd....  :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alleen maar oude auto's gehad.

Aan alle auto's heb ik moeten sleutelen maar bij de jeep gaat het erg makkelijk en daar heb ik het meeste plezier van.

Vrij simpele technieken en ik kan overal makkelijk bij.

Ik heb nu een oude BMW en zodra daar een nieuwe APK op zit ga ik hem gelijk inruilen voor een jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij is het deze auto : 

http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehands-auto/jeep/grand-cherokee-laredo/4943062

 

hij staat nu hier te koop :

 

http://www.autowereld.nl/jeep/grand-cherokee/3-7-v6-lpgg3-13347858/details.html

 

ik heb deze auto destijds ook een hele tijd te koop zien staan bij een dealer ergens in het gooi ook, hij werd toen echt goedkoop aangeboden vond ik, had zo'n 170 k op de teller en zag er op de fotos best uitgeleeft uit imo. de topic starter had deze dus toen gekocht vermoed ik.

Een jeep met 170k op de teller waarvan misschien een ton al op lpg, daarvan weet je gewoon dat die cilinderkoppen een x aan zitten te komen. Vandaar de prijs stelling (was toen zo rond de 7000 incl btw euro dacht ik). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik nodig de topicstarter uit om hierna een audi q7 te kopen die rond de 2 ton gelopen heeft en daarmee een jaartje rond te gaan rijden. Ik denk dat zijn beeld dan wat meer genuanceerd wordt.

Er is een reden waarom dikke suv bakken tussen anderhalve en twee ton op de teller zo goedkoop worden aangeboden, rond die km stand moet meestal het een en ander worden vervangen. Dat is niet iets wat enkel bij jeep aan de hand is.

Rijd je een dikke bak, moet je ook diepe zakken hebben, big guns = big money.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het niet zo dat alles verslijt, ongeacht type of merk ?

 

200.000 km is toch al vijf keer rond de evenaar gereden niet ?

 

Toch is het merkwaardig dat sommige auto's uit de lagere prijsklasse wel degelijk zijn.

 

Zo ken ik persoonlijk iemand die met een oude opel astra 1.7 diesel, momenteel 390.000 km heeft gereden zonder grote problemen.

En een andere persoon, heb ik vorige week nog gezien, had met haar golf diesel 480.000 km gereden en heeft die nu uiteindelijk ingeruild voor een polo...

 

Dus ja, ik vermoed als je een goed onderhouden Jeep koopt het toch ook mogelijk moet zijn om daar meer uit te halen...

 

Probleem is dat je nooit weet wat er met die tweedehandsjeeps voorheen gebeurd is, en hoe ze zijn onderhouden.  Als de vorige eigenaar eerder zuinig was en de wagen slecht onderhield, om hem dan na 4 jaar te dumpen, heb je wel prijs natuurlijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...