Spring naar bijdragen

Trekhaak En Parkeersensoren Laten Monteren, Waar?


Recommended Posts

Sinds kort in het bezit van een Jeep GC 2001. Er moet nog een trekhaak op en parkeersensoren achter maar door alle bomen op het internet bos is het moeilijk te bepalen waar dat te laten doen, bij voorkeur omgeving Leiden/Utrecht. Voorkeur gaat uit naar 1 bedrijf omdat de bumper er toch af moet. Wie heeft ervaring of een aanrader of juist afrader? Is bij dealer beter of gewone garage of trekhaak inbouwer?

Moet vooral netjes gebeuren en tegen normale prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Heb een jeep cherokee laredo wj en ook een trekhaak voor 150 erop via marktplaats gekocht heb hem uitgelegd wat ik precies voor auto had en hij adviseerde de bedrading gewoon op de achterlichten aan te sluiten en hij zou zorgen dat hij bij de trekhaak aan de kabelboom stukjes draad van de jeep waarvan hij af kwam aan de kabelboom te laten zitten om het mij gemakkelijk te maken met het aansluiten en inderdaad alles gemonteerd en de draden netjes gesoldeerd en krimpkous er overheen en alles werkt was prima service groetjes han ps het heeft me 4 uurtjes gekost want de bumper moet er wel af maar is zeer goed te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...