Spring naar bijdragen

Jeepforum Popup Reclame = Opgelost


mcx
 Share

Recommended Posts

Wanneer je via GOOGLE Jeepforum intikt en in de zoekresultaten op Jeepforum.nl klikt verschijnt er een POPUP met iets van sexdating (en op de mac software). 

 

DIT IS NIET DE BEDOELING en waarschijnlijk een hack in de forum software.

We proberen dit z.s.m. op te lossen.

 

 

Jeepforum.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig maar, mijn vrouw keek al erg raar naar me toen dit plots in het scherm kwam. :ohmy: Is hier 2x gebeurt nu, het gekke is dat dit ook niet altijd gebeurt. Hier kunnen we er nog lacherig om doen maar als je kleine kinderen hebt kan ik me indenken dat dit erg vervelend is als dit gebeurt waar de kids bij zijn. Succes met dit lastige probleem.

 

Groet Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn browser (Opera) geeft nog steeds de melding dat jeepforum.nl een onveilige site is. 

Wat betreft de inhoud van mijn portemonnee klopt dat aardig, maar verder ...  :whistle:  :D

Ja ik gebruik ook opera en ik krijg dezelfde melding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De website had last van een fout in de forum software. Er is een tijdelijke fix uitgebracht zodat het probleem nu is verholpen. Het is een bekende exploit, alleen nog niet geheel duidelijk of er een permanentere oplossing al beschikbaar is.

 

Overigens qua uitleg: er is een stukje code geinjecteerd wat controleerde welke bron er werd gehanteerd om op de site te komen. Als bleek dat het vanaf een zoekmachine kwam werd er een tijdelijk cookie geplaatst van 1 uur en werd je doorverzonden naar de spam sites. Door het uitcommenten van de codes is dit probleem nu weg. Alleen de wijze hoe het er op heeft kunnen komen nog niet, dus pas als dat is aangepast zal de site hier geen problemen meer mee kunnen ondervinden. Maar voor nu is het opgelost. (als het nogmaals voorkomt gelijk melden zal ik het probleem zo snel mogelijk aanpassen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...