Spring naar bijdragen

2 Inch Bodylift Tj


Recommended Posts

Jeepers,

wie heeft er ervaring met monteren van 2 inch bodylift op TJ.

Ik wil de TJ extra lift geven met deze bodylift maar heb hier geen ervaring mee.

Is het veel werk waar moet ik op letten.

Graag jullie advies en eventuele toelichting

bedankt, Jac

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ook benieuwd maar dan voor een XJ.. en het liefst iets minder zodat er verder niets aangepast hoeft te worden..

 

Ik heb wel wat rondgekeken op internet maar zie een beetje 'door de bomen het bos niet meer'.. er is zoveel op de markt!

 

Ik wil maar een klein beetje hoger: net wat meer 'look'..

 

Groet Indro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat de TJ betreft weet ik het niet maar voor de XJ kun je bij bv Boris van Cherokeeparts de 2 inch verhoging bestellen. Is de simpelste manier om iets verhoging te krijgen en dan kunnen er makkelijk 29 inch banden onder zonder offroad aan te lopen.

 

Groet Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ook benieuwd maar dan voor een XJ.. en het liefst iets minder zodat er verder niets aangepast hoeft te worden..

 

Ik heb wel wat rondgekeken op internet maar zie een beetje 'door de bomen het bos niet meer'.. er is zoveel op de markt!

 

Ik wil maar een klein beetje hoger: net wat meer 'look'..

 

Groet Indro

 

 Als jij ook een bodylift wil gaan doen adviseer ik jou een goed lasapparaat met dito brandblusser mocht het fout gaan  :thumbsup:

 

Jij haalt namelijk nu 2 dingen door elkaar. Bodylift is heel wat anders als het liften van de jeep dmv verhogen bladveren/spiraalveren/shackles. Probeer budgetlift XJ eens op google. Ga je tussen de 1 a 2 inch omhoog zonder al te veel aanpassingen en je body en chassis blijven dan heel  B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeepers,

wie heeft er ervaring met monteren van 2 inch bodylift op TJ.

Ik wil de TJ extra lift geven met deze bodylift maar heb hier geen ervaring mee.

Is het veel werk waar moet ik op letten.

Graag jullie advies en eventuele toelichting

bedankt, Jac

 

Antwoord op al je vragen. Lang leve de google zoekfunctie.

 

http://www.jeepz.com/forum/suspension/35095-body-lift-install-jeep-wrangler.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeepers,

wie heeft er ervaring met monteren van 2 inch bodylift op TJ.

Ik wil de TJ extra lift geven met deze bodylift maar heb hier geen ervaring mee.

Is het veel werk waar moet ik op letten.

Graag jullie advies en eventuele toelichting

bedankt, Jac

Moeilijk is het zeker niet, het kan wel vervelend zijn als de bouten vastgerot zijn in de body, daar kun je namelijk niet bij.

Het is een TJ, maar daar kan roest toch ook aardig wat problemen geven.

Voor een XJ is de budget lift inderdaad de simpelste en goedkoopste goede oplossing als je ca 1.5 inch omhoog wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...