Spring naar bijdragen

Lpg Inbouw


Recommended Posts

Daar zijn speciale bedrijven voor. Vast te vinden op Google. Zit er eentje in de buurt van Bleiswijk meen ik..

 

Hij komt meestal op de plaats waar nu je uitlaat demper zit of er zelf nog onder...

Waarschijnlijk moet je uitlaat dus ook worden verplaatst, deze kan voor de achteras. (zit hij bij mij ook, JK 2deurs)

Ik weet dat Gert het onder de JK 2deurs uit 2013 van z'n vriendin heeft laten plaatsen. Weet alleen niet z'n forumnaam.

Heb het al bij meerdere JKU gezien, deze heeft er ook meer ruimte voor. Maar geen van alle kwam het terrein in met de JK....PC Hoofdstraat-racers..

 

Persoonlijk vind ik ze er namelijk erg laag onder hangen. Wellicht kunnen ze ook hoger net als de 20 gallon extra tank van GenRight.

Zie ook www.genright.com Speciaal voor de JK, maar dan natuurlijk voor benzine ipv gas.

Maar wellicht kan een gastank ook wel hoger, als de opslagruimte wordt opoffert... zie hun site.

 

Ik weet dat PeterB er ook mee bezig is geweest, voor onder zijn JK uit 2007.

Maar die zit nu of binnenkort in Moab. Volgens mij is het niet doorgegaan. (heeft een diesel)

 

Succes en groet Roo  B)

post-6874-0-51775700-1430468340_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aantal jaren geleden heb ik een Vialle LPI installatie in mijn JKU laten inbouwen.

Tot nu toe probleemloos.

 

Ben tevreden, enkel de 100 liter tank in de laadruimte  zou ik bij een volgende inbouw niet meer kiezen

Thank voor je reactie. waar zou je de gastank dan laten installeren? bij welk bedrijf heb je het laten doen? 

bewerkt door FloridaRider
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand anders een goed adres? 

en Roo thanks voor de uitleg! ik zou het liefst ook gaan voor tanks in de laadruimte ivm clearance. ik heb op een Australische site wel een heel goed systeem gezien van EMER: 

https://www.flickr.com/photos/crazynuts27/sets/72157626689273118/

http://www.australianlpgwarehouse.com.au/Kits/Jeep/Jeep-Wrangler.aspx

 

maar ik heb geen idee of dat hier een goedgekeurd systeem is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten doen door Boertien, Wezep.

Ik zou nu kiezen voor een kleinere onderbouw tank.

 

De installatie zoals op de Australische site zou ook een goede optie zijn.

Meerdere aan elkaar gekoppelde kleine diameter tanken.

Was op het moment van mijn inbouw door Vialle niet te leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Weet dat er een JKU Rubicon is met een extra dieseltank eronder die ook gewoon in het terrein kwam.

Kom wel 160liter tanken. Liep ook gewoon via het normale systeem mee.

 

Kan eventueel navragen hoe, wat en waar dit zat. Deze is nu verkocht, maar die persoon rijdt er juist weer geen terrein mee.

De 2 die ik zo snel weet met een gastank zitten beide ten hoogte van de uitlaat en redelijk laag. Succes.  B) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 years later...

Inmiddels een discussie die al een tijdje op het forum staat, maar ben wel benieuwd of er inmiddels meer ervaringen zijn met gasinbouw in de JK. Het EMER systeem ziet er wel erg mooi uit moet ik zeggen. Geen grote ronde tank, maar meerdere kleine die dan een soort verhoogde vloer in de achterbak opleveren.

 

Onderbouw is voor mij geen optie. Ik wil geen grondspeling kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...