Spring naar bijdragen

Overspuiten Jeep Wrangler Yj


Precious
 Share

Recommended Posts

Beste Jeep fanaten,

 

Ik zal me even voorstellen, Mijn naam is Brian Oomens.

Al een jaar of 15 Jeep fanaat, maar nu voor het eerst op het forum.

Ik ben in het bezit van een prachtige Wrangler YJ 4.2 automaat uit 1987.

Ik ben voornemens mijn Wrangler in een andere kleur te laten spuiten.

Het gaat om enkel de buitenkant!

Er zit enorm veel variatie in prijs na wat rondvragen....sommige rekenen zo maar wat.

Wat is een acceptabel bedrag voor zo'n spuitbeurt?

Weet een van jullie een betaalbaar adres in de buurt van Oosterhout Nbr.....wellicht met een speciale prijs voor Jeep liefhebbers?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Gr.Brian

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bepaalt zelf voor een deel de prijs. Ga je zelf voorwerk doen ( schuren, afplakken, delen verwijderen waardoor spuiten sneller gaat) of moet de spuiter dat allemaal doen.

Er zit inderdaad verschil in de prijzen onderling van de spuiters. Ligt er ook aan waar jezelf genoegen mee neemt qua kwaliteit spuitwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas geleden raamframe en achterklep laten spuiten. Deze waren nieuw uit de doos dus nog onbewerkt. Leverde zelf de verf en moest 100 euro betalen voor het spuiten.

Heb jaar daarvoor raamframe en achterklep bij andere spuiter gebracht en deze moesten nog bewerkt geschuurd en schoongemaakt worden. Tikte toen 250 euro af.

 

Ik vind een prijs van 1600 euro nog netjes hoor. Wat wel belangrijk is om te weten of ze er nog een grondlaag gebruiken of gelijk over het geschuurde heen gaan spuiten.

Ook daar zit verschil in. Tevens moet je rekening houden met onvoorziene uitgaven. De prijs heb je maar als ze gaan schuren en schoonmaken en dan rottigheden tegen

komen die van invloed kunnen zijn ga jij vaak extra je knip trekken. Je hebt ook bedrijven die houden hun mond dicht dan en spuiten er gewoon overheen.

Resultaat kan dan zijn dat je 2 jaar later weer je jeep kan laten spuiten omdat die bewuste plekken niet grondig zijn aangepakt.

 

Goudkoop is geregeld vaak duurkoop maar niet altijd!

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...