Spring naar bijdragen

Aanlopend Geluid Voorkant Bij Sturen Naar Links En Rechts


6 in-line
 Share

Recommended Posts

Beste Jp'rs,

Sinds kort hoor ik aan de voorzijde een aanlopend schurend geluid bij het rijden in bochten. Zowel naar rechts als links.

Bij het inrijden hoor ik niets maar zodra ik verder draai met het stuur, om de bocht af te ronden, wordt het geluid/aanlopen duidelijker hoorbaar.

Oliepijl van de stuurbekrachtiger staat op Cold als motor niet loopt.

Olie vooras is nog niet zolang geleden vernieuwd.

Kruisjes kunnen het niet zijn, dat geeft meer een metalen knerpend geluid als ze op springen staan.

Heeft een van jullie tijd om mij te tippen waar ik ergens zoeken kan?

Bedankt alvast.

Hartelijke groet,

6 in-line

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Dit is bij mij ook, maar alleen indien hij warm is. Dus bij het verlaten van de snelweg. Stoppen en dan wegrijden en insturen. Echter als ik 2 minuten stil sta en het dan doe, of koud weg rijd is het niet. Nooit oorzaak kunnen vinden en het grootste probleem indien we bij de dokter kwamen was de buikpijn weg......

Mochten er idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Beste collega's,

Beter laat dan nooit, maar hier dan de uitslag ........ :whistle:

Het blijken toch de 'kruisjes' te zijn. Enige tijd geleden deze vervangen, maar niet voor een origineel setje. Dacht nog: "Heb ze vervangen, dus dat hoeft de eerste tijd niet meer".

Er zit speling op de kruisjes, als het warm en droog weer is dan piept het op de kruispunten. Ingespoten met WD 40, en weg was het piepende geluid. Betrof een test, dus ik zal ze weer moeten vervangen.

Dank voor de reacties.

 

6 in-line

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...