Spring naar bijdragen

Cj Dashboard In Een Yj Body + Raam


Elmer
 Share

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Ik ben bezig met de opbouw van mijn CJ/YJ en loop tegen een kleine uitdaging aan.

Ik wil een CJ dashboard in een body van een YJ plaatsen met een YJ voorraam.

Alleen de kachel van een CJ loopt door het voorraam en die van een YJ door het dashboard/dashpad.

Ik wil eigenlijk mijn CJ dashpad gebruiken op een CJ dashboard van wegen het uiterlijk.

 

Heeft iemand deze uitdaging al eens aangepakt of heeft iemand een idee om dit op te lossen.

 

hoor het graag,

 

Groet,    Elmer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Elmer

Bij mijn cj met yj body heb ik sleufgaten gemaakt in de body waar het kachelhuis tegen gemonteerd zit. Je bent dan wel een cj raamframe nodig en kachel unit voor de voorruit verwarming. Ik heb een strip in de body gelast voor de bevestiging van een cj dashboard met cj pad.

Groet Stephan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Stephan,

 

Dat is nou net het vervelende ik heb net alles in de kleur, dus een sleuf in de body slijpen had ik niet echt in mijn hoofd, plus dat het raamframe van de YJ ook al in de kleur staat.

ga toch kijken of ik de dashpad iets naar voor kan halen ( opdikken ) en hier door de lucht bij het voor raam kan krijgen, wordt nog wel weer een uitdaging.

 

mocht iemand nog een andere suggestie hebben hoor ik het graag.

 

Groet   Elmer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...