Spring naar bijdragen

Muziekboxen Topbar Jku


mojito
 Share

Recommended Posts

heeft er iemand een goed adres (internet??) waar ik goede en betaalbare boxen kan kopen voor de wrangler.... mijn boxen van de rol kooi zijn al naar de ***** dus deze mag ik al vervangen, ik was van plan om dit met de "jaren" te doen en dan een versterker te plaatsen en rondom rond nieuwe boxen... nu zit er een zware trilling in de boxen en dit al bij een beetje bas..... dus alle raad en hulp is zeker welkom....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

heeft er iemand een goed adres (internet??) waar ik goede en betaalbare boxen kan kopen voor de wrangler.... mijn boxen van de rol kooi zijn al naar de ***** dus deze mag ik al vervangen, ik was van plan om dit met de "jaren" te doen en dan een versterker te plaatsen en rondom rond nieuwe boxen... nu zit er een zware trilling in de boxen en dit al bij een beetje bas..... dus alle raad en hulp is zeker welkom....

Boxen in de sportsbar zijn een hele rare maat. Kicker heeft een prima set met een 2-weg speaker in 1 chassis (te bestellen bij Quadratec: http://www.quadratec.com/products/14133_202_07.htm)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...