Spring naar bijdragen

Welke uitlaat Voor mijn 95 GC


Recommended Posts

Wie kan me vertellen welk uitlaat ik het best onder mijn 95 4.0 GC kan plaatsen wil een mooi geluid niet te hard maar wel een dat de wagen z'n aanwezigheid toont haha

Heb altijd een V8 gehad hiervoor een camaro V8 uit 95 en daarvoor een SIlverado 5.7 V8 uit 95

dus dit was downsizen maar zeker geen spijt ervan :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb slecht 4.0..

heb sinds 3 weken uit VS laten komen: Flowmaster 50 deltaflow + pijp.

resultaat, tussen 1000 en 1500 toeren diep brom. Stationair op snelweg stil. Bij hard doortrekken flink aanwezig. Ben er happy mee. Als je naar Jeepcamp komt kunje mij en bovenstaande GC's live horen

Ook de prijs is te doen 200 dollar voor demper + eindpijp. dan aan de grens no 70 ur aftikken (grr)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Sep 6 2005, 19:22

Ik kocht een Borla RVS einddemper voor €89,- bij B&S... ( wel voor een Wrangler trouwens...)

<div align="right">

waar kan ik b&S vinden ?? zie daar wel meer iets van .

Heb ze wel eens gebeld herrinner ik me nu maar heb daar geen info meer over sad.gif

Is vast wel iemand die dat heeft?? wink.gifbiggrin.gif

zovast tnx

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by zjsid@Sep 6 2005, 19:10

Ook ik heb slecht 4.0..

heb sinds 3 weken uit VS laten komen: Flowmaster 50 deltaflow + pijp.

resultaat, tussen 1000 en 1500 toeren diep brom. Stationair op snelweg stil. Bij hard doortrekken flink aanwezig. Ben er happy mee. Als je naar Jeepcamp komt kunje mij en bovenstaande GC's live horen

Ook de prijs is te doen 200 dollar voor demper + eindpijp. dan aan de grens no 70 ur aftikken (grr)

<div align="right">

gaat niks boven een flowmaster en zo mogelijk geen cat,

ik heb zelf een 40 serie en die maakt de buren wel wakker laugh.gif

maar ik heb hem zelf in de koffer gedrukt toen ik in de US was voor 60 dollar en in de bestaande uitlaat gelast, werkt perfect.

**EDIT:::::

op mijn site en in het projecten forum kun je een filmpje met geluid zien van mijn 4.0 zonder cat met flowmaster die een heuvel pakt, ook staat er eenm fragment van stationaire herrie op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...