Spring naar bijdragen

Chassis Nummer


Gwen
 Share

Recommended Posts

Hallo

Vandaag ben ik naar de technische keuring gegaan en nu bleek mijn gelijkvormigheids attest onvindbaar te zijn.

De wagen moest voor de eerste keer gaan en ik heb dus geen idee waar het verloren gegaan is.

De heren op de keuring namen ook niet genoegen met de chassis nummer die zichtbaar was achter de voor venster van mijn jeep. Volgens hun moest er op de chassis ook de vin nummer terug te vinden zijn. Maar dat blijkt nu het probleem die vonden ze niet, en vandaar dat ik nu ook op mijn verlopige keuring van 3 maanden de opmerking heb staan chassis nummer onbreekt - onvindbaar.

Mijn vraag naar jullie waar kan ik op het chassis zelf dus de chassis nummer terug vinden?

Bedankt alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit weekend eens gekeken en heb op die plaats op heel de chassis balk niets gevonden. Ik ga hem deze week eens op de brug plaatsen en dan eens deftig beginnen zoeken. Want op mijn chassis balk is weinig roest te zien dus zover weg kan hij ook niet zitten dan voor het blote oog. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chassis nummers worden niet lukraak bij elke jeep zomaar ergens geplaatst. Zoals aangegeven staan ze vaak op dezelfde posities en daar wordt niet vanaf geweken.

 

Jij geeft aan dat je chassis weinig roest bevat wie weet is die reeds eerder vervangen / opgeknapt waardoor het nummer verdwenen / verwijderd is.

 

Succes verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag Gwen,

 

De heren hebben gelijk hij zit 'gewoon', net als alle andere Jeeps, rechts (passagierskant) op chassisbalk (zwarte grote balk onder je dorpel).

 

Heb net bij mijn Wrangler JK 2deurs uit 2007 (een JKU(nlimited) is een 4deurs) gekeken.

Zit goed leesbaar horizontaal, ten hoogte van het midden van de deur(en).

Letters en cijfers zijn ongeveer 12-14mm hoog, in het midden van de chassisbalk. Die zwarte grote balk onder je dorpel.

En ja, je moet helaas wel door je knie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag Gwen,

 

De heren hebben gelijk hij zit 'gewoon', net als alle andere Jeeps, rechts (passagierskant) op chassisbalk (zwarte grote balk onder je dorpel).

 

Heb net bij mijn Wrangler JK 2deurs uit 2007 (een JKU(nlimited) is een 4deurs) gekeken.

Zit goed leesbaar horizontaal, ten hoogte van het midden van de deur(en).

Letters en cijfers zijn ongeveer 12-14mm hoog, in het midden van de chassisbalk. Die zwarte grote balk onder je dorpel.

En ja, je moet helaas wel door je knie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...