Spring naar bijdragen

Koud Overslaan Loopt Slecht


Recommended Posts

hallo moderator

 

ben blij dat ik na 2 uur eindelijk op het vragengedeelte ben gekomen

de jeep is van mijn dochter

heb zelf 3 wagoneers

 

groeten wim

 

ps ben niet zo handig met computers dus vond het al heel wat dat ik kon inloggen en een vraag kon stelen

bewerkt door pasman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

ps ben niet zo handig met computers dus vond het al heel wat dat ik kon inloggen en een vraag kon stelen

 

 

Geeft niet, je leert het vanzelf, net zoals Jeep rijden.  ;)

 

Maar nu even op de storing terug te komen...... kabels, verdelerkap en rotor heb je al vervangen, de bougies niet? 

Welke motor hebben we het hier over?

Zijn er foutcodes aanwezig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik geloof wel dat de jeepers van het eerste uur op dit forum er een beetje moedeloos van worden om steeds dezelfde vragen te beantwoorden.

Ik zag op een Amerikaans forum een newby afdeling, op alle vragen voor beginnelingen staat daar een antwoord.

Misschien is dat ook een idee voor dit forum?

bewerkt door jofer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn WJ V8 op LPG3 had hier ook last van. Dit na 200k op LPG.

Foutcode mis fire op cilinder 6

Nieuwe bougies, mis fire bleef, maar Jeep reageerde wel veel beter op mijn rechtervoet!

Toevoeging voor brandstof systeem in tank gedaan, 200 km gereden en daarna probleem opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

fijn dat jofer alles al zo goed weet

Niet lullig bedoeld hoor, maar ik ben nou een paar jaar actief op dit forum en ik zie regelmatig dezelfde vragen voorbij komen.

Ik kan me voorstellen dat de mensen die hier al vele jaren actief zijn het een beetje vervelend vinden om constant dezelfde vragen te beantwoorden.

Daarom stelde ik voor om een overzichtelijke afdeling te maken met antwoorden op vragen die vaak gesteld worden, zoals maximale banden maat en foutcodes.

De zoekfunctie op dit forum vind ik niet echt fijn werken, als ik iets zoek typ ik het in op google en zet ik er achter site:www.Jeepforum.nl

Dat werkt beter is mijn ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Jofer dat maakt niets uit, nu is dit forum niet zo druk, maar zelfs met een "newbie" afdeling waar alle antwoorden al staan is het soms gewoon moeilijk zoeken als je net nieuwe bent. Doe je nog zo je best dan vind je het nog niet hoe voor de hand liggend het ook is, en komt er altijd wel een betweter om de hoek die roept "linksboven zit een knopje zoeken" vervolgens zijn er genoeg diehards die die persoon even terugroepen en gewoon antwoord geven en wel even de moeite nemen om voor de 1000ste keer de vraag gewoon te beantwoorden en daarna even uit te leggen hoe je het beste kunt zoeken. 

 

Kijk maar op Wranglerforum.com of een van de aanverwanten, daar is het helemaal erg. Is gewoon inherent aan het internet. Vroegah was het nog makkelijk zoeken, maar tegenwoordig met de miljoenen hits op een simpele vraag.............

 

Dus Pasman, welkom niets van aantrekken gewoon lekker vragen blijven posten en de tips van de moderators opvolgen, het is hier al stil genoeg  :D  :D  :whistle:  ;)  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo luitjes

 

ik maak wel wat zo maar voorlopig ben ik er nog niet uit

als hij warm is loopt hij goed maar koud beroerd

normaal denk je ontstekings gebeuren oud en vochtig vervangen en dan is het opgelost

het zit waarschijnlijk dieper dus ik dacht misschien iemand een tip

begrijp ook wel dat er veel dezelfde vragen gesteld worden en dat is best wel storend soms maar ik hed wel verder terug gekeken  of er een tip zou staan maar nee

even kijken is makkelijker en sneller dan een vraag stellen toch

 

maar ik blijf hoopvol

 

groeten wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...