Spring naar bijdragen

Daktent,


inny
 Share

Recommended Posts

Hello,

 

Ik denk erover een daktent aan te schaffen maar voor ik zo'n uitgave doe wil ik het eerst eens testen..

 

Elk jaar ga ik naar Le Mans voor de 24U race.. dit jaar van donderdag 11 juni tm zondag 14 juni.

 

Nu kan ik er wel 1 huren maar dat is in verhouding weer duur..(minimaal 1 week huur)..

 

Wie is bereid om zijn of haar daktent te lenen om eens te kunnen testen hoe dit bevalt..

 

Ik hoor het graag,

Mvg, 

Indro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kunt Ard van Custom offroad eens vragen. Daar kun je de tent huren, en als het bevalt en je schaft bij hem een tent aan trekt ie (een gedeelte van) de huurprijs van de aanschafprijs af. Minimum bij hem is ook een week, dat wel, maar zijn tenten zijn, in vergelijking met de gevestigde merken, een stuk goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lijken qua model op die van  Custom Offroad. Winch center in Belgie verkoopt ze ook, en is nog een stuk goedkoper trouwens, weet alleen niet of die aan verhuur doet (om uit te proberen). Ff op kapaza zoeken op daktent, zit in Genk en kost 699 (als je er 2 koopt wordt ie bij veel gezeur nog een stuk goedkoper ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...