Spring naar bijdragen

[Wj] Onderdelen 4.0L Verwijderd?


Eibersite
 Share

Recommended Posts

@Moderator: Beetje jammer dat je zomaar een topic verwijderd onder het mom van "er staan geen prijzen bij".

Volgens het bericht mocht er geroepen worden wat men er voor over had, m.a.w. ik heb het over en misschien dat ik iemand er een plezier mee kan doen.

 

Regelmatig ben ik op het forum actief geweest om de overige forumleden te laten delen in mijn sleutel eskapades,  compleet met verhaal en foto's, Heb ik leuke en leerzame reacties mogen ontvangen en dan wordt je zo behandeld ... beetje jammer dat je op deze manier gebruik maakt van je "Moderator recht" en de mogelijkheid van een ander forumlid om hier op te kunnen reageren.

 

Nu zal het spul waarschijnlijk roestig worden in mijn garage en uiteindelijk in de container belanden, goed bezig!

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat je graag openlijk de discussie wil aangaan, mijn reaktie.

Als eerste verplaats ik deze post naar de "About Jeepforum" sectie. Daar kun je terecht met je vragen over het forum en onze policy. De ZJ technische sectie is hier niet voor bedoeld.

Wat betreft het verwijderen van jouw advertentie door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...