Spring naar bijdragen

Jeep Wrangler 1992


Studio182
 Share

Recommended Posts

Rij al een poosje met plezier in mijn Jeep Wrangler uit 1992. 
Al van alles vernieuwd, maar sinds kort heb ik een vervelend probleempje en wellicht heeft iemand hier ook mee te maken gehad?
 
Er zit een nieuwe accu en startmotor in de Jeep. En volgens meneer van de pech centrale laadt de accu ook prima.
 
Het probleem is dat sinds kort tijdens het rijden, de Jeep opeens uitvalt. Dat is best onzeker rijden ... 
 
Ik krijg hem tot nu toe wel weer zelf aan de praat door links onder mijn dashboard wat met de draden te frummelen, maar echt blij word ik er niet van. 
 
Lijkt erop alsof er storing is qua bedrading of zo. Ik hoor de startmotor wel aanslaan, maar hij slaat niet door.
Als ik dus frummel met die bedrading, dan 'pakt' die opeens wel en kan ik weer verder. Raar he? 
 
Wellicht iemand ervaringsdeskundige?
 
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt een kabelbreuk of een slecht contact in een connector, ik zou beginnen met de contacten op de connector's (stekkers) schoon te maken en eventueel in spuiten met contactspray.

Werkt dit niet dan de kabel's 1 voor 1 na meten.

 

Afgelopen vrijdag en zaterdagochtend is het garage bedrijf bezig geweest om uit te zoeken welke draad nu precies de boosdoener is.

Connectors die helemaal geen functie hadden ... blijkbaar ... zijn verwijderd. Juist ook degene die ik dacht dat de storing veroorzaakte ;-)

Geen computer in de Jeep om storingen uit te lezen en zo gerichter te kunnen zoeken.

Dus dashboard open en alles los gehaald, ingespoten en weer opnieuw bevestigd. 

Vooralsnog doet die het goed en heb ik geen stress ;-) Hopelijk was dit het idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...