Spring naar bijdragen

Liberty Doet T Goed Op Curacao


Zoef007
 Share

Recommended Posts

Hallo Jeepers,

Mijn Cherokee KJ, Alias Liberty inmiddels al weer 2 1/2 jaar op Curacao. Ik ben blij dat ik hem heb meegenomen. Fijne wagen waar je ook goed off road 4x4 mee aan de haal kan op dit eiland.

Nu na 2 1/2 jaar staat hij voor een grote beurt en als extraatje een lekkende kering van de achterste differentieel. Dus hopi plakkas komende beurt. Maar als hij blijft lopen zoals hij nu doet is hij het dubbel en dwars waard.

 

Mocht je ooit richting de Carib moeten verhuizen neem een Jeep mee! Ze komen helemaal tot hun recht hier en zo dicht bij US zijn er altijd snel onderdelen te krijgen.

Fijne feestdagen!

 

Zoef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Mijn tijd op Curacao zit erop. De Cherokee, of Liberty zoals hij hier meestal rondrijd blijft achter. 5 jaar probleemloos mee rondgereden. Veel korte ritjes en af en toe off road, veel onverhard gereden. Slechts een lekke differentieel kering gehad en vorig jaar alle rubberen ophangingsonderdelen en fuseekogels e.d. vervangen.

Meestal verbruik 1 op 5 a 1 op 6, maar dat is goed te doen hier met 80 eurocent de liter benzine. 150 euro wegenbelasting voor een heel jaar, dus veel plezier met de Jeep gehad!

Groeten

Eddy

P1050289.JPG

P1040240.JPG

0E5A7883_01.jpg

0E5A7903_01.jpg

0E5A7915_01.jpg

0E5A7901_01.jpg

bewerkt door Zoef007
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...