Spring naar bijdragen

Wj Op Lpg Met Een Hondenrek / Bagagerek ?


Recommended Posts

mensen, 

 

Ik ben mij aan het orienteren op een WJ Grand Cherokee op LPG. Nu weet ik dat bij onderbouw LPG in een WJ de bodem van de kofferbak een stukje omhoog wordt geplaatst vanwege de ringtank. Ik vroeg me af of ik dan nog genoeg hoogte heb om een bagagerek / hondenrek (het orginele rek, niet een universele halfords-achtige rek ofzo) te kunnen plaatsen ? 

 

Met andere woorden, kan er met lpg-bodem verhoging nog het orginele hondenrek worden geplaatst ?

 

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok na wat onderzoek kwam ik er achter dat de mopar pet barrier die ik nu in mijn grand zj heb misscihen ook wel past in de wj. 

http://www.jeepforum.com/forum/f310/pet-barrier-1529941/

 

en anders heb ik een goed alternatief gevonden hier :

https://www.travall.nl/jeep/grand-cherokee/travall-hondenrek-tdg1154

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

mensen, 

 

Ik ben mij aan het orienteren op een WJ Grand Cherokee op LPG. Nu weet ik dat bij onderbouw LPG in een WJ de bodem van de kofferbak een stukje omhoog wordt geplaatst vanwege de ringtank. Ik vroeg me af of ik dan nog genoeg hoogte heb om een bagagerek / hondenrek (het orginele rek, niet een universele halfords-achtige rek ofzo) te kunnen plaatsen ? 

 

Met andere woorden, kan er met lpg-bodem verhoging nog het orginele hondenrek worden geplaatst ?

 

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Hi, ik rijd een wj 4.7 2000, met lpg. Het hondenrek, boven de bovenkant van de achterstoelen bij mij, past . (mijn hondenrek begint dus aan de bovenkant van de stoelen.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...