Spring naar bijdragen

Jeep 5 Tonen Na Aanzetten Contact Voor Het Starten


Rens
 Share

Recommended Posts

Sensor is wel ergens goed voor... laat een lampje branden in je dashboard en laat een piepertje horen als je wilt gaan rijden zonder gordel. Deze schakelaar zit in de vergrendeling van je gordel aan de zijde van de middenconsole. Onder aan de gordelreceiver waar deze met een grote bout aan de carrosserie vastzit kun je een kabeltje zien. Een stukje verder onder je stoel (mischien onder de vloerbekleding) zit een connector die de schakelaar met het elektrische circuit van de auto verbindt. Het elektrisch circuit is gesloten wanneer de gordel niet in gebruik is, trek je de connector los dan 'denkt' de auto dat je de gordel om hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt natuurlijk de seat-belt toon uitzetten:

"The following steps must occur within the first 60 seconds of the ignition switch being turned to the ON or START position.

The manufacturer does not recommend deactivating the Enhanced Warning System (BeltAlert).

1. Turn the ignition switch to the OFF position, and buckle the driver's seat belt.

2. Turn the ignition key to the ACCESSORY/RUN position (engine does not need to be running), and wait for the Seat Belt Warning Light to turn off.

3. Within 60 seconds of starting the vehicle, unbuckle and then re-buckle the driver's seat belt at least three times within 10 seconds, ending with the seat belt buckled.

4. Turn the ignition key to the OFF position. A single chime will sound to signify that you have successfully completed the programming.

The Enhanced Warning System (BeltAlert) can be reactivated by repeating this procedure.

NOTE:

Although the Enhanced Warning System (BeltAlert) has been deactivated, the Seat Belt Warning Light will continue to illuminate while the driver's seat belt remains unfastened."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt natuurlijk de seat-belt toon uitzetten:"The following steps must occur within the first 60 seconds of the ignition switch being turned to the ON or START position.The manufacturer does not recommend deactivating the Enhanced Warning System (BeltAlert).1. Turn the ignition switch to the OFF position, and buckle the driver's seat belt.2. Turn the ignition key to the ACCESSORY/RUN position (engine does not need to be running), and wait for the Seat Belt Warning Light to turn off.3. Within 60 seconds of starting the vehicle, unbuckle and then re-buckle the driver's seat belt at least three times within 10 seconds, ending with the seat belt buckled.4. Turn the ignition key to the OFF position. A single chime will sound to signify that you have successfully completed the programming.The Enhanced Warning System (BeltAlert) can be reactivated by repeating this procedure.NOTE:Although the Enhanced Warning System (BeltAlert) has been deactivated, the Seat Belt Warning Light will continue to illuminate while the driver's seat belt remains unfastened."

kleine aanvulling: hierboven omschreven oplossing werkt alleen als de schakelaar in de gordelreceiver nog niet kapot is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt natuurlijk de seat-belt toon uitzetten:"The following steps must occur within the first 60 seconds of the ignition switch being turned to the ON or START position.The manufacturer does not recommend deactivating the Enhanced Warning System (BeltAlert).1. Turn the ignition switch to the OFF position, and buckle the driver's seat belt.2. Turn the ignition key to the ACCESSORY/RUN position (engine does not need to be running), and wait for the Seat Belt Warning Light to turn off.3. Within 60 seconds of starting the vehicle, unbuckle and then re-buckle the driver's seat belt at least three times within 10 seconds, ending with the seat belt buckled.4. Turn the ignition key to the OFF position. A single chime will sound to signify that you have successfully completed the programming.The Enhanced Warning System (BeltAlert) can be reactivated by repeating this procedure.NOTE:Although the Enhanced Warning System (BeltAlert) has been deactivated, the Seat Belt Warning Light will continue to illuminate while the driver's seat belt remains unfastened."

Zou deze aangezet zijn? En dat zonder te weten? Hij kwam net van garage? En is er ook een handleiding om hem aan te zetten, dan ga ik eerst eens proberen m uit te zetten. Zou zo maar kunnen dat dit het is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist volgens de procedure geprobeerd eea aan te passen.

Resultaat is dat ie nu nog maar 1 lange toon geeft in plaats van 5 als je contact op aan zet.

Hij ging terug van 5x naar 2x en nu nog 1.

Echter het gordel lampje blijft niet continue branden zoals de beschrijving zegt.

The Enhanced Warning System (BeltAlert) can be reactivated by repeating this procedure.

(Dat is me niet gelukt)

NOTE:

Although the Enhanced Warning System (BeltAlert) has been deactivated, the Seat Belt Warning Light will continue to illuminate while the driver's seat belt remains unfastened

Ik weet niet of hier nu oplicht staat op continue brandt bedoeld wordt.

dat het 1x een lange toon is nog steeds niet ok, maar ik heb wel het idee dat we dichterbij komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

domme vraag, is uw benzine kap goed toe???? i weet niet bij de oudere modellen maar bij onze wrangler krijg je een toon bij het niet goed sluiten van benzine dop....krijg je een toon bij sluiten van de deuren (mischien niet goed toe)  bandenspanning sensor????  mischien dat je dit er allemaal niet op hebt maar met so een stomme  vragen, antwoorden kom je er mischien ooit h

bewerkt door mojito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik denk dat het de sleutel contact sensor in het stuur is na wat aan en uit diet ie het de ene keer niet en dan weer wel. Heeft er iemand een nederlandse handleiding? Ik heb alleen duitse lampje van sleutel brande op het dashboard en de lichten gaan ook niet meer aan indien ik intgrendel vandaag is er een nieuw accu ingekomen en dus kang van het stroom afgeweest.

Misschien kan ik deze met de handleiding weer aan krijgen en ook opzoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dat was een vluchtig getyped stukkie.

Mijn accu is vandaag vervangen.

Nu is het lampje van de sleutel ook even gaan branden.

Ik ben op zoek naar de handleiding van de jeep, het boekje, de gebruikersshandleiding.

Ik hem hem in het Duits dat helpt niet.

De binnenlampen gingen eerst aan bij het ongrendelen dat is nu niet meer het geval. Dit kan vast weer aangezet worden maar tja in het Duits?

Mijn auto komt uit 2001. Laatste oude...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai, de lampen van het interieur doen het weer bij het ontgrendelen van de deur.....
De auto is niet van zijn plek geweest. Zou het een elektrische storing worden / zijn? Nu begin ik me toch een beetje zorgen te maken. Zijn er experts die hierin zouden kunnen adviseren / bemiddelen?

bewerkt door Rens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Beste allemaal, 

 

Daar ben ik weer met de afronding van deze issue. Je raad het nooit! 

 

Na lang zoeken kwam ik er op een gegeven moment achter dat er een laag van 2 cm water in de auto stond. 
We hebben een zoekopdracht gestart waarna we het lek gevonden hadden In de stijlen van het voorraam. Het liep langs de stijlen achter het plastic door naar de bodem waardoor het niet zichtbaar was. Roest! 

Raam eruit, stijl behandeld, nieuw raam, nieuw rubber erin. Volledig interieur eruit stoelen eruit. 2 weken laten drogen binnen met alles open, droog gemaakt en alles weer aangesloten. 

Nu geen pieptoon meer gehoord. 

Case (afkloppend op hout) closed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...