Spring naar bijdragen

Afbraak Cj7


wimbo
 Share

Recommended Posts

Even de vergissing met de assen rechtzetten en een dropboxlink met foto's, nog niet alles staat op plaat, ik werk eraan om dat zo snel mogelijk klaar te krijgen

 

Wegens afbraak van een cj7 bied ik te koop aan :

- hard chassis : 150

- papieren 1984 4,2 met 32 inch bandenmaat op papier (inclusief id plaatjes) ingevoerd nar Belgi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

ik heb gisteren een email gestuurd, heb interesse in de body en het raamframe, maar nog 

geen reactie terug ontvangen. Bel mij even aub.

Ik heb deze avond de mails beantwoord, raamframe cj is gereserveerd body is rot, ik heb er nog een hard raamframe zonder ruit (heb ik nog los liggen) van een yj evenals een yj body.

Deze heeft denkele deuken. Morgen maak ik foto's

 

 

hoeveel verhoging geven de veerschomels?

Tja, dat zou ik moeten uitrekenen. per inch lengte schommel hen je ong een halve inch lift. Morgen meet ik de schommels en maak er een foto van, maar er had al iemand interesse. Dus ff afwachten.

 

 

Hoeveel liter is de benzine tank? De standaard 20 gallon?

Ja, dat denk ik, maar ook hier is er een kandidaat, ik laat weten als hij die neemt.

Nog even opmerken dat de vlotter ontbreekt, heb me vergist met de yj tank (die ook te koop is)

bewerkt door wimbo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

 

Hedde nog es gezien achter m'n stoel frames ?

Deze middag

 

Een foto van de bekleding van de rolbar zou ik wel willen zien.

verkocht

 

hoe ziet de achterklep er uit? (staat niet bij de foto's?)

ziet er goed ui met jeep loge, maar heeft al een nieuwe eigenaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja,dat is raar. Zal morgen eens zien als het geen twee linkse/rechtse zijn, of zijn die uitwisselbaar?

 

Ik hebnog twee mooie crx stolen, die schijnen zeer comfortabel te zitten. ook die mogen weg. De garage moet leeg.

bewerkt door wimbo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja,dat is raar. Zal morgen eens zien als het geen twee linkse/rechtse zijn, of zijn die uitwisselbaar?

 

 

Dacht ik niet want de onderkant/binnenkant van het frame direct naast de versnellingsbak is gevormd naar een balk/bobbel in de vloer. De buitenkant zijn vlak.

 

En voordat je teveel moeite doet heb je een prijs in gedachten als het een set van 2 is?

 

Richting mij in Cornwall ?? .... haha dat zou mooi zijn maar een beetje uit de richting van Breda.  Breskens bij m'n pa is ver genoeg. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...