Spring naar bijdragen

Trekgewicht Wagoneer 1968 Aanpassen. Kenteken Met Trekgewicht Gezocht


 Share

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik ben bezig om een trekgewicht op mijn kenteken van mijn 68'er Wagoneer te krijgen. Na navraag bij RDW gaven ze aan zelf met gegevens te komen, een kopie van een ander kentekenbewijs of de gegevens daarvan.

 

De vraag is dus of iemand mij kan helpen met gegevens of een kopie van het kenteken? Het beste is dan volgens mij van een Wagoneer dicht in de buurt van bouwjaar 1968. Ik heb een Buick 350 erin liggen maar daar zijn er niet zoveel van. 

 

Alvast bedankt voor de moeite,

 

Ren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi Rene,

 

ik heb voor het op kenteken zetten van een Grand Wagoneer 1986 bij de RDW een uitdraai gemaakt van 20 verschillende Wagoneer's via de RDW site. Vonden ze wel slim om hun eigen gegevens zo aan te leveren :-).

 

Alleen ff wat kenteken nummer zoeken en alleen die met trekgewicht gebruiken natuurlijk!

 

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

ik zit met zelfde probleem, wagoneer uit 1973 en geen trekgewichten op kenteken rdw bericht gestuurd met kopie kenteken van andere wagoneer die deze

wel vermeld had staan maar werd niet geaccepteerd. Moet gegevens overleggen of van importeur of van fabriek.. en kom met beide nergens op uit.

voorstel rdw was 500 ongeremd en geremd 1448, niet genoeg om een 2 paards trailer te trekken waarom ik hem juist mede gekocht heb. Heb minimaal 2000

nodig op zijn minst liefst zelfs 2500 of 3000...

dit eist de RDW:

Om het kentekenregister aan te passen, ben ik de trekgegevens van het voertuig nodig.

Ik ben daarom één van de volgende verklaringen nodig:

 

-          een verklaring van de registrerende instantie uit de lidstaat van waaruit het voertuig in het verleden is ingevoerd in Nederland. In deze verklaring moet staan wat het voertuig geremd en ongeremd mag trekken.

Of:

-          een verklaring van de voertuigfabrikant van uw voertuig wat de aanhangwagengewichten zijn.

 

Of:

-          een verklaring van de Nederlandse importeur waaruit blijkt wat de nationale Nederlandse goedkeuring van het voertuig is, met de daarbij behorende aanhangwagengewichten.

 

Of:

-          een foto van het typeplaatje van uw voertuig waaruit de aanhangwagengewichten te herleiden zijn. Vermelding van b.v. GVWR (maximum massa voertuig) en GCWR (maximum massa samenstel). Deze foto wordt als een fabrieksverklaring gezien. Het aanhangwagengewicht wordt dan GCWR-GVWR

 

als iemand die voor mij heeft GRAAAAAAAAG 

 

 

(kan eventueel trekproef laten doen door rdw, maar wat houdt dat in voor een wagoneer uit 1973??)

 

o en dat lijstje met kentekens hierboven... staat er miss 1 of 2 daadwerkelijk op kenteken wat de max trekgewichten zijn dus daar heb je nix aan 

 

 

 

bewerkt door carola
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...