Spring naar bijdragen

Richting/alarm Doet Niks


Recommended Posts

Nou heb ik het volgende probleem. Heb het rechter spatbord weer gemonteerd en de richting aanwijzers weer aangesloten maar nu doet zowel richting als alarm helemaal niks. Heb alle zekeringen en relais nagekeken en zijn allemaal goed. Voor dat er gelast werdt deed alles het nog en nu lijkt het net of er totaal geen stroom opstaat. Lijkt me sterk dat allebei de clingalateuren tegelijk kapot zijn. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn want ik weet het even niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Ab, heb meteen gecontroleerd en cobibuzzer was verbogen (waarschijnlijk tegen aan geschopt, heb nl geen afdekkapje) Alles er weer afgehaald, ingespoten en weer opgebouwd. Nog niks. Toen op de kop eronder en geloof me, dat ging niet makkelijk met 1.89 mtr pfff. Alles nagevoeld of het vast zat en beetje gerommeld en voilla Alles deed het weer. Waarschijnlijk los contact geweest want heb geen idee wat ik nu precies gedaan had. Achja, tis een Jeep. bedankt voor het meedenken allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...