Spring naar bijdragen

Voorstellen


Otto C
 Share

Recommended Posts

Beste Jeep mannen/vrouwen,

 

Ik heb nog niet zo lang geleden een Grand Cherokee Limited V8 4.7 met 145K uit 1999 gekocht. Drijfveer was de vriendelijke bijtelling fiscaal voor auto's van 15 jaar of ouder. Ja wat is dan verstandig om te kopen? Een Golf met een 1.3 benzinemotor maar ja het is een Jeep geworden. Ik heb in de vakantie ook nog een grote caravan te trekken dus de keuze was snel gemaakt. In de afgelopen vakantie heb ik 8K km gereden met caravan door oost europa met een 407 SW V6, de bodemspaling is minimaal voor de wegen aldaar. Mijn kriksteunen zijn al weggesleten :)

Ik heb mij ingelezen in de Jeep techniek en merk dat er heel wat fout kan gaan maar dat geld voor alle auto's.

 

Ik ben bij Maasbach 4x4 geweest om achterstallig onderhoud te verhelpen, een (groot) deel is nu gedaan. Ik vermoed dat de vorige eigenaar het niet zo serieus nam met onderhoud dus ik moet nog dingen gaan doen die al lang geleden hadden moeten gebeuren. Ik loop tegen een paar dingen aan, ik meld die op het technisch forum.

 

Otto Koppen

Amsterdam

 

 

post-16136-0-65964200-1413923568_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...