Spring naar bijdragen

Is Deze Wj Bekend Hier?


Recommended Posts

Beste Dames en heren

 

ik ga morgen voor een GC 4.7 v8 overland uit 2004 kijken.

Mijn vraag is is deze auto hier toevallig bekend? en heeft hier wat info over

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/jeep/m857014714-jeep-grand-cherokee-4-7i-v8-overland-high-output-bj-2004.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

 

mvg jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken hem niet, Maar mocht het nou niks worden dan heb ik mijn Grand WJ ook te koop staan.

Ook een high output en Overland.

De mijne heeft 40.000 miner gereden is dan wel weer een half jaartje ouder.

Geblindeerd van af de B stijl, en ik heb er een fijne Trush uitlaat onder hangen.

Verder heb ik nog wat losse dingen liggen zoals een K&N coldair intake, voor de xtra pk's en het fijne geluid.

2-inch verhogings set met verstelbare draagarmen.

En zo nog wat spullen.

 

In elk geval suk6 met deze die je nu op het oog hebt, en anders heb ik nog een vraaie staan. :thumbsup:

Hier is hij nog verhoogd en met bullbar, die ik niet meer heb.
bewerkt door Rodapro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou die jeep was een ramp.

 

Om te beginnen, werden we niet al te vriendelijk ontvangen. bij uitstappen van onze eigen auto werd al gelijk gevraagd '''vorr welke auto komen jullie''

had het idee dat we binnen niet welkom waren, het zag er netjs uit met hele dure auto's maar een heel hoog kampergevoel.

 

we werden naar een achteraf terreintje gedirigeerd waar hij achteraan stond geparkeerd. en nu komt het op de foto's ziet hij er schitterend uit.

Echter heeft de auto aan de voorzijde een klap gehad bumper zat helemaal naar binnen en was met cheap ass zwart gespoten, bij alle ramen zaten houtjes tussen de deur en het glas om het raam hoog te houden, kachel heeft het welbekende probleem. banden kaal roest enz enz.

 

om te huilen dus.

 

Rodapro ik stuur je even een mail

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...