Spring naar bijdragen

Jeep Xj Loopt Normaal Maar Bij Gasgeven Valt Hij Uit


rob003
 Share

Recommended Posts

hoi , ben sinds kort de eigenaar van een xj uit 1992 op gas,nu heb ik het volgende probleem hij loopt goed maar bij gas geven slaat hij af , komt niet op toeren , nu had de vorige eigenaar er voor het gemak waar ik vandaag achter ben gekomen maar alle lampjes ook van check engine er uitgehaald ,deze weer vervangen en nu dit probleem , is al even op gas gereden omdat ik een andere benzine tank en pomp er onder moet zetten.

Wie kan mij helpen.

gr rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bedankt voor jullie reactie , er zit voldoende koelvloeistof in en heeft altijd goed op gas gelopen .

Dat geloof ik maar er kan iets kapot gegaan zijn met de LPG installatie en dat kan je testen door op benzine te gaan rijden.

Als hij op benzine wel goed loopt ligt het dus aan de LPG installatie.

Dat zoekt wat makkelijker.

Ik ben niet zo bekend met de xj maar kan je geen fout codes uitlezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het net ff geprobeerd eerst 3x3 en toen weer de 5 keer en toen 3x2 en toen weer de 5 weet iemand wat dit is ? Heb wel een tabel met code s maar weet niet hoe te lezen .

Je mist in ieder geval nog een laatste 5 want de rij codes wordt altijd afgesloten met 55.

Controleer de codes nog eens.

De tabel lezen is niet erg moeilijk, zoals je al uitgelezen hebt (+ extra 5) zou dat de codes 33, 35 en 22 betekenen. De code van de airco kun je ook krijgen als je geen airco hebt. Blijven alleen 2 codes over van het koelsysteem en dat koelsysteem heeft toevallig direct invloed op je gasinstallatie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...