Spring naar bijdragen

Terrein Gezocht!


Jeroen dw
 Share

Recommended Posts

Beste Jeepers,

 

Na al enkele keren Fursten Forrest, Inor, Daigny gedaan te hebben ben ik opzoek naar een leuk plekje om 3dagen te gaan 4x4'en met wat vrienden.

Wat kunnen jullie aanraden? Ik was eerst van plan om Mammut te gaan verkennen maar ik vind hier enkel filmpjes van modderbakken... Dit heb ik na 4 starters en alternatoren wel gehad...

Daarom dacht ik aan Forest Hill in Frankrijk, iemand ervaring met dit terrein? Is het nog open, kan je er vrij rijden en wat kost het?

Vind weinig info hierover...

Kennen jullie nog een leuke plek (max 400km van Antwerpen?) laat het hier zeker achter wat jullie weten?

 

Het zou al voor begin november zijn, dus reacties zijn welkom!! :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep, toch al wat tijd aan gespendeerd, aan die website :D

Alleen is het niet altijd evenduidelijk hoe up to date dit is, veel info is anno 2000, wat toch ondertussen 14jaar geleden is.

Maar op het moment, de beste site waar er terreinen bij elkaar staan!

 

We gaan waarschijnlijk naar de Vogezen, wat ik nog onthoud is Boser wolf in Knuwald, Forest Hill, Marsoupe,...

Ik heb naar horen zeggen dat bv Marcantara enkel te reserveren is met een soort Gids/begeleider? (Niet direct ons ding) :no:

 

PS, voor iemand die onze groep al eens heeft opgemerkt op een treffen, er plakt Jeep-it op de voorruit :thumbsup:?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep, toch al wat tijd aan gespendeerd, aan die website :D

Alleen is het niet altijd evenduidelijk hoe up to date dit is, veel info is anno 2000, wat toch ondertussen 14jaar geleden is.

Maar op het moment, de beste site waar er terreinen bij elkaar staan!

 

We gaan waarschijnlijk naar de Vogezen, wat ik nog onthoud is Boser wolf in Knuwald, Forest Hill, Marsoupe,...

Ik heb naar horen zeggen dat bv Marcantara enkel te reserveren is met een soort Gids/begeleider? (Niet direct ons ding) :no:

 

PS, voor iemand die onze groep al eens heeft opgemerkt op een treffen, er plakt Jeep-it op de voorruit :thumbsup:?

klopt marquanterre is niet vrij rijden.  Je moet iemand op een quad volgen.

Het is ook een vrij duur terrein.

 

Volgens mij zag ik in budel een aantal autos met jeep-it op de ruit....  waaronder ook een land#@$&r ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, klopt... er rijden ook van die dingen mee met ons... :frusty:

Alle vrienden met de juiste mentaliteit en deftige 4x4 (dus geen patrol die je van 3km hoort en ruikt) kunnen mee, voor mij schept dit alleen maar duidelijkheid: Wat ben ik blij met mijn Jeep!

 

Ik laat zeker wat foto's achter als we geweest zijn! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is pas geleden een kleine groep van modderpoel naar Marsouppe geweest. Best een heftig terreintje, heel technisch zoals Ab al zei, en beste met de auto op de aanhanger er naar toe is wel de moeite waard voor een weekendje heb ik begrepen maar niet voor iedereen even geschikt.

 

http://www.modderpoel.nl/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=27848

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...