Spring naar bijdragen

Motormanagement Lampje Aan P0122


dutcharmor
 Share

Recommended Posts

zo na mn 2e ritje in de KJ vandaag sprong het motormanagement lampje aan op de snelweg. dus ik meteen een P gezocht en met de sleutel method de foutcode proberen te vinden.

eerst kwam er een p0121 uit en bij de volgende keren steeds een p0122.

 

maw TPS stuk. ik merk niets aan het rijden. motor loopt super.

inmiddels een nieuwe bested bij Jeepparts. hoop dat ik hem morgen binnen krijg.

 

rest mij nog de vraag: kan ik morgen met de auto naar het station rijden 4 km verder op? en heft het nut de tps straks even schoon te maken en de stekker te controleren?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo na mn 2e ritje in de KJ vandaag sprong het motormanagement lampje aan op de snelweg. dus ik meteen een P gezocht en met de sleutel method de foutcode proberen te vinden.

eerst kwam er een p0121 uit en bij de volgende keren steeds een p0122.

 

maw TPS stuk. ik merk niets aan het rijden. motor loopt super.

inmiddels een nieuwe bested bij Jeepparts. hoop dat ik hem morgen binnen krijg.

 

rest mij nog de vraag: kan ik morgen met de auto naar het station rijden 4 km verder op? en heft het nut de tps straks even schoon te maken en de stekker te controleren?

Stekkertje schoonmaken en eventueel even in de contactspray zetten kan geen kwaad....baat 't niet dan schaadt 't niet.

Jammer dat je al zo snel tegen een storing aanloopt, maar gelukkig wel een storing die eenvoudig is op te lossen.

Als de auto nog redelijk normaal loopt en schakelt zal het niet zo'n probleem zijn om nog een paar kilometer te rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wilde net de tps even schoonmaken. voor ik eraan begon start ik de auto om hem op een goede plek te zetten. en het lampje is uit. de foutmelding staat nog wel in het system. maar geen mmgt lampje meer.

morgen krijg ik toch de nieuwe tps binnen. die leg ik wel in de auto neer voor het geval de storing terug komt en niet meer weggaat:)

vervangen is een fluitje van een cent gelukkig:)

 

de auto rijd gelukkig helemaal goed en er is niets van te merken. ik vermoed dat het een hikje is geweest toen ik even vol gas gaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...