Spring naar bijdragen

Jeep Academy Zondag 5 Oktober Wamel


wimvan hezik
 Share

Recommended Posts

                                                                           Uitnodiging

 

                                                   jeepcamp3.png

 

                                              Jeep

bewerkt door Ab
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de APK voor de TJ ga redden voor 5 oktober ben ik er ook, mooie shakedown voor Budel  :D  :D Tijd, tijd, tijd, is al wel weer verzekerd maar nog geschorst, APK verwacht ik weinig problemen, misschien achterremmen maar heb alles nog nieuw liggen. Komende week cursussen op het werk, zieke collega erbij, jippie, kan wel ff een dagje echte bagger gebruiken  :D  :D  :D  :D en m'n maatje Troy is ook wel toe aan een dagje rauzen door de bossen  :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Het terrein in Wamel ligt er mooi bij niet te nat.
Dus ook voor blauw rijders goed te doen.
Er zijn weer enkele vrachtwagens grond bij gereden die het terrein weer uitdagender maakt.
De Geitenfokker zou ze deze week nog wat afvlakken.
Daar we dan mooie proeven er overheen kunnen maken.
Al met al het ziet er goed uit voor 5 Oktober in Wamel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ieders wat wils  :D Terrein ligt er mooi bij, niet te droog en niet te nat.

 

20141004_163422_zps5232e2d9.jpg

 

 

Wel de honden thuislaten overigens op verzoek van de geitenboer, 1 van zijn honden heeft een nestje en de reu is nogal territoriaal. Ze zullen morgen wel opgesloten zitten en het ging met Troy wel goed vandaag maar beter helemaal geen risico nemen.

 

Tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag even wezen kijken bij het uitzetten. Voor wie Wamel bekend is als een groot moddergat zal het morgen een aangename verrassing zijn. Er zijn leuke hoogteverschillen ontstaan en het terrein biedt zowel voor de beginnende offroader als die-hard bikkels mooie uitdagingen. Jammer dat ik nog geen Jeep klaar heb voor het terrein dus ik kom alleen voor de koffie en (leed)vermaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net thuis uit wamel en wat is er veel geliert vandaag ook bij de blauwe rijders.

en bij rood al helemaal bij iedere proef moest er wel, geliert worden mr ook het

weer van af gelopen nacht heeft een rol gespeelt er was wel regen gevallen en

dat heeft het terrein ook parten gespeelt maar dat mocht de pret niet drukken,en

ook veel nieuwe gezichten gezien maar ook veel bekende.maar al bij al is het een.

geslaagde dag geworden zo wel voor de rijders als het bestuur en de marshall,s

en voor mij is het ook een mooie dag geweest als hulp marschall dus hulde aan het

bestuur en de marschall,s weer een geslaagde dag

 

de jeeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een zeer geslaagde plakkerige dag, er hangt nog genoeg aan de Jeep en m'n schoenzolen om een leuke vaas van te kleien :D Ik zie de foto's van mijn hachelijke momentje gaarne verschijnen hier  :D  :D Only in a Jeep zullen we maar zeggen.

 

8 gig aan filmmatriaal dus heb nog wel even wat te monteren.

 

Trouwens nog blij dat ik thuisgekomen ben, eerst bleef de rem rechtsvoor hangen met als gevolg lekkere deathwobbel  :no: niet leuk. Opgelost langs de weg met WD40 en een waterpomp tang  :D helaas ging er niets kapot om met ducktape te fixen dan was de dag helemaal compleet geweest :D  :D  :D

 

Paar kilometer verderop bleef de linkerrem hangen  :whistle: Loeiend heet en rokend  :D  :D af laten koelen en rustig vanaf Velddriel binnendoor getuft via Hedel - Den Bosch - Vught met wat tussenstops om af te laten koelen  :wacko:  In Vught bij m'n ouders maar even koffie gedronken en goed af laten koelen Volgende keer gedurende de dag maar meer koffie drinken en ophouden kan ik op de terugweg sneller afkoelen als het nodig is  :lol:  ;)

 

Affijn laatste 15 kilometer na een 45 minuten af laten koelen niets meer aan de hand :frusty:  Voor vrijdag toch maar even 2 nieuwe remtangen en blokken erop voor  :D  :D

 

Eerste ruwe filmmontage over een uurtje of 2-2,5 denk ik.

bewerkt door PepijnS
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er goed uit Daanoli, jullie hebben je goed vermaakt gisteren!? Als jullie willen kan ik nog een compilatie maken van alleen jullie XJ in actie, laat maar even weten. 

 

En mooie foto van die rode TJ die daar zo lekker schuin hangt :D daar ben ik echt goed weggekomen  :ohmy:  :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...