Spring naar bijdragen

Out Of Date, Dringend Voorstellen...


petertav
 Share

Recommended Posts

Goeiemorgen iedereen,

 

ik ben Peter wonende in de Durmestreek (nabij Temse in Belgie), en had al lang geleden eens een account aangemaakt op dit forum maar nooit gebruikt. De plannen om een Jeep aan te kopen werden immers redelijk snel terug in de frigo gestoken. Maar nu ik terug ga beginnen rond kijken om eentje te kopen en met name ofwel een Cherokee van voor 1990 of een Wagoneer van voor 1990, en dus ook dit forum meermaals ga raadplegen; toch even voorstellen.

 

Waarom van voor 1990? Wel als Belg omzeil ik zo (of bijna want slechts 34EURO jaarlijkse taksen vanaf 25J) de verschroeiende taksen op voertuigen. En ook vooral omdat ik beide modellen super leuk vind! Dus ga ik op zoek naar benzinemotoren om op LPG te zetten en zo ook dagelijks met de wagen te kunnen rijden. Budget? Tja, een goedkope koop is meestal niet de beste koop... liever een paar (geen Antwerps paar!! =nl een veelvoud van 12) dz-en euro's meer en geen miserie dan een slechte goedkope...

 

Ook heb ik geen flauw benul so far van wat de slechte punten zijn van deze wagens. Zal dus de zoektopic goed kunnen gebruiken...

 

Groeten, Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...