Spring naar bijdragen

1986 Xj Ontluchtingsnippels Remklauw - Maat?


Martin_N
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik kom er even niet meer helemaal uit met de ontluchtingsnippels van de remklauwen van mij '86 XJ vooras. 

 

Ik moet de ontluchtingsnippels vervangen, maar het lukt niet om de juiste maat te vinden. Bij verschillende webshops gekeken en daar wordt doorgaans 1 universele ontluchtingsnippel aangeboden voor '84 - '01 XJ's (en TJ's etc.). Tijdens het wisselen van mijn TJ vooras met de XJ as kwam ik alleen tot de conclusie dat de ontluchtingsnippels op mijn XJ klauw net een slag kleiner zijn dan die van mijn TJ klauwen, en dat deze dus in werkelijkheid dus niet universeel zijn voor alle XJ's van '84 - '01.

 

Scheelt niet veel, echt NET kleiner. Maar verschil genoeg om niet te passen!

 

B&S dacht de goede te hebben maar deze blijken hetzelfde te zijn als die van mijn TJ en dus net te groot.

 

Heeft iemand een idee welke afmeting ik dan wel moet hebben en waar ik deze kan bestellen? (bij voorkeur bij een shop die het vandaag nog kan opsturen zodat ik dit weekend de Jeep eindelijk weer op orde kan brengen) 

 

Alvast bedankt,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...