Spring naar bijdragen

Aankoop Jeep


Michiel_T
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik weet niet goed waar deze topic moet want ik ben nieuw hier.

Ik ben van plan op een jeep te kopen mijn ogen zijn gevallen op een jeep rubicon van 2009 met 78000 km voor de prijs van 3800 euro .

Nu is mijn vraag is dat een normale prijs voor deze jeep want dit lijkt zo weining ?

Hij is perfect in orde

post-16036-0-78091000-1408869504_thumb.j

post-16036-0-97946200-1408869528_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik weet niet goed waar deze topic moet want ik ben nieuw hier.

Ik ben van plan op een jeep te kopen mijn ogen zijn gevallen op een jeep rubicon van 2009 met 78000 km voor de prijs van 3800 euro .

Nu is mijn vraag is dat een normale prijs voor deze jeep want dit lijkt zo weining ?

Hij is perfect in orde

 

Effe serieus ja dit kan je toch niet menen dat je nog de bevestiging zoekt van anderen om er achter te komen dat dit geen zuivere koffie is.

 

Ik zou zeggen DOEN!

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anniversary model was toch verkrijgbaar in 2011 :whistle:

 

Benieuwd of topicstarter nog terugkomt of dat dit juist een lokkertje was om ons nieuwsgierig te maken en te hopen dat er 1 van ons gek genoeg is om hier in te trappen want waar zijn de meeste jeepliefhebbers te vinden..... Niet op een laro foum maar op een jeepforum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus op basis van bovenstaande gegevens concluderen dat hij volledig in orde is, is wel kort door de bocht.

 

Heb nog nooit een okkazie gekocht die volledig in orde was....

Ja klopt maar ik denk wel dat het de reden is dat de ts denkt dat de wagen in uitstekende staat is.

Wel jammer dat hij niet meer reageert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je maakt de beste reclame zo voor een product om die eventueel te verkopen aan welke wereldvreemde persoon dan ook die denkt dat een JK Rubicon voor 3800 euro echt te koop wordt aangeboden. Voor dat geld mag je in je handen klappen als je een goede YJ kan vinden.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gewoon opzoek naar een jeep en ik weet niet veel over de tweedehands prijzen ervan !

Ik ben zeker niet de verkoper, ik vroeg mij gewoon af die prijs want zo laag had ik dat nog niet gezien.

 

Vind het een beetje na

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staan heel wat bizarre advertenties op allerlei 2de handssites....

 

Zowel over auto's, moto's, electronica, om het even....  Wees maar gerust, als bovengenoemde Jeep echt het koopje van de eeuw zou zijn, dan was hij al na een kwartier terug verkocht....

 

Bij de minste twijfel:  afblijven !

bewerkt door fransdemers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...