Spring naar bijdragen

Terrein Rijden Voor Auto Zonder Kenteken


Marco Fennema
 Share

Recommended Posts

In afwachting tot ik een 40 jarige FSJ gevonden heb zou ik graag willen weten of er terreinen zijn waar je met een zelf bouw vehicle kan rijden. Indien die er zijn overweeg ik om mijn chassis van de Wagoneer te gaan voorzien van een opbouw van een buizenframe en wat bescherming. Op bv de site van Furstenau kan ik niet direkt de eis vinden dat je auto een kenteken moet hebben.

Gr,

Mar o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat er in Fusternau tegenwoordig een APK en verzekering verplicht is. Zonder kenteken geen APK. Hoewel ik was er vorige week en daar zag ik zat rondrijden wat geen kenteken had, dus kennelijk is dat vooral een papieren regel.

 

Op het gedoogterrein in Almere waar ik vandaag was is verder geen formele regelgeving afgezien van wat geld voor priveterrein, dus daar kun je rijden hoe en met wat je wilt. Voor de rest lijkt het vooral APK+verzekering te zijn wat de klok slaat tegenwoordig.

 

In afwachting tot ik een 40 jarige FSJ gevonden heb zou ik graag willen weten of er terreinen zijn waar je met een zelf bouw vehicle kan rijden. Indien die er zijn overweeg ik om mijn chassis van de Wagoneer te gaan voorzien van een opbouw van een buizenframe en wat bescherming. Op bv de site van Furstenau kan ik niet direkt de eis vinden dat je auto een kenteken moet hebben.

Gr,

Mar o
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...