Spring naar bijdragen

Een Adres Voor Goedkoper Olie


Recommended Posts

Hallo hier is mn Update voor Olie die ik voor mn Jeep heb besteld na achterover te zijn geslagen van de prijzen die de dealer neemt
ik heb geschreven dat ik deze update zou doen na mn ervaring met dit voor mij nieuwe bedrijf ook heb ik een prijs overzicht bij geleverd en
vertelde de baas vd site dat ie bereid is om forumkortingen te geven (misschien iets voor de administrator) om in contact te komen?

 

de levering koste niets in Duitsland en werd na betaling de 2de dag geleverd in een dichte doos daarin zat zoals gevraagd de olie.

wat ik nog belangrijk vindt te vertellen is door een foutje van onachtzaamheid had ik te veel betaald ik kreeg hierop direct een bericht van terug boeking,vindt ik normaal maar is toch ok.

 

voor ieder die er dus belang bij heeft hier is t overzicht.

 

Artikelnr.                                      Bezeichnung                                                   Menge ME Einzelpreis                   Gesamtpreis

1 SH-UE5W30-4                        Shell Helix Ultra Extra 5W-30 4 L                    1 Stk 24,70                                      24,70
2 SH-UE5W30-1                        Shell Helix Ultra Extra 5W-30 1 L                    3 Stk 6,59                                        19,77

Mopar Achs- und Getriebe

bewerkt door billy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dan vaak wel bang dat de olie van mindere kwaliteit is.

Bij de aldi kan je ook olie kopen voor weinig geld maar ik heb liever olie van een goed merk in m'n jeep.

In m'n Volvo deed ik wel olie van de aldi en die is nooit kapot gegaan dus ja....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onterecht. Sterker nog, in Dld is de wetgeving omtrent het aanbieden van produkten een stuk strenger dan hier. Als je daar bijv volsyntheet op de verpakking hebt staan, dient er ook volsynthetische olie in te zitten. Hier (in NL) is een aandeel van 5% voldoende om die term te mogen gebruiken en daar maakt Castrol bijv volop gebruik van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Castrol is in olieland een A-merk, geen prijsvechter. Die zullen geen inferieure kwaliteit aanbieden.. die 5% betwijfel ik R-W.

 

Overigens kun je op de verpakking zien om welke kwaliteit olie het gaat, dat zijn internationale afspraken waar een fabrikant  niet vanaf zal wijken.

Deze zijn aangeduid ACEA (europees) en API (usa), in je manual staat welke viscositeit je nodig hebt alsmede de minimale kwaliteitsnorm.

 

Mijn advies is om gewoon eens om de hoek bij je in het dorp/stad te kijken bij de lokale auto onderdelen handel. Betere prijzen als de dealer en je steunt een lokale ondernemer, wie weet heb je hem nog eens nodig voor wat anders.. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo vrijdag de olie gebruikt en ik moet zeggen de olies zijn goed alles is van het merk kwaliteit wat ik ook van de jeep dealer zou krijgen alleen goedkoper en
de levering was zeer snel dit kun je echt niet vergelijken met B merk of ander shit voor mij werkt het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...