Wrangler25 Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 (edited) Gezocht: Family bar (met of zonder veiligheids banden, deze zou ik ook kunnen ruilen voor een sport bar. Ruiltopic: http://www.jeepforum.nl/topic/28133-gezocht-family-bar-wrangler-yj/#entry316080) Achterbank Oranje knipperlampem groot (niet de kleine bij het raam) Oranje voor-knipperlampen (oranje kap) Halve deuren.(liefs zwart maar andere kleur mag ook) Zwarte kapklemmen. Soft-top met frame Voorstuk van de zijbumpers. (Heb er nu lelijke lampen op staan die wil ik er niet op hebben) Edited June 27, 2014 by Wrangler25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrangler25 Posted August 1, 2014 Author Report Share Posted August 1, 2014 Zo ondertussen heb ik De soft-top met fra.e Halve deurtjes De oranje knipperlichten En de voorbumper de zijstukken gevonden. Maar ik ben nog opzoek naar onderdelen. Is weer een lijstje bij gekomen. Deur scharnieren Stuurhuis/ stang Stuurhoes Carderdamp filter Vacum leidingen Pvc klep Pvc rubber Achterbank Donker groen tapijt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrangler25 Posted August 1, 2014 Author Report Share Posted August 1, 2014 Mijn koplampen komen ook helaas niet door de apk. Dus ik zoek ook nieuwe koplampen voor de yj met stad licht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joestoes Posted August 3, 2014 Report Share Posted August 3, 2014 http://link.marktplaats.nl/833526291 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeepertje Posted August 16, 2014 Report Share Posted August 16, 2014 Moest je nog een achterbank zoeken: http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/auto-onderdelen/jeep/achterbank-jeep-wrangler-yj-201222163.html Groeten, Geert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrangler25 Posted August 19, 2014 Author Report Share Posted August 19, 2014 Hey Jeepertje, Hartelijk bedankt voor de tip! Heb de adventeerder een mailtje gestuurd. Verder heb ik nog steeds opzoek naar alle onderdelen.. De koplampen met stadslicht en behuizing staan nog steeds op prioriteit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrangler25 Posted September 12, 2014 Author Report Share Posted September 12, 2014 Ik heb verder zo goed als alles bijna bij elkaar om mijn restauratie te beginnen. Ik ben allen nog opzoek naar de fog lights van de sahara. En het tapijt van een sahara (groen). Ik heb eventueel een zwarte tapijt ervoor in ruil en wil er dan ook nog voor bijbetalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrangler25 Posted September 28, 2014 Author Report Share Posted September 28, 2014 Klein kickje, Ik ben ook opzoek naar linker en rechter spatborden yj zonder koplampen gaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrangler25 Posted November 15, 2014 Author Report Share Posted November 15, 2014 Nog steeds gezochtStoelenAchterbank,Koplampen met stads lichtKnipperlichten voor (Onder de koplampen niet op de zijspatborden)Groen tapijt.Radio antenne kabel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trickie Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Hallo, Ik heb nog een grijs achterbankje uit een YJ van 1991. Inclusief gordels etc. mvg, Patrick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
de jeeper Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 hoi wrangler25 ik heb hier nog een complete antenne met kabel liggen mvrgr de jeeper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrangler25 Posted November 19, 2014 Author Report Share Posted November 19, 2014 Bedankt voor de reacties. Pb gestuurd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimbo Posted November 19, 2014 Report Share Posted November 19, 2014 (edited) Nog steeds gezocht Stoelen Achterbank, Koplampen met stads licht Knipperlichten voor (Onder de koplampen niet op de zijspatborden) Groen tapijt. Radio antenne kabel Heb je die spatborden snel nodig? Ik wil nl een cj neus op de yj zetten en heb zulke spatborden en de pinklichtjes voor in de gele reflectoren opzij van de flares. Ook heb ik de lichten en pinkers in mijn yj grille steken. Ook stoelen (honda crx) en een achterbank (zie dropbox bij cj afbraak) heb ik, evenals gordels voor en achter. Edited November 19, 2014 by wimbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrangler25 Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 door bepaalde redenen afgelopen 2 maanden niks meer aan mijn jeep kunnen doen, maar vandaag weer begonnen met oppakken.Weer een lijsje met onderdelen die ik zoek.Overens zijn alle bovenste onderdelen allemaal al gevonden.ik zoek nog eenLier montage plaat voor de YJeen InstatrunkSahara bumper mistlampenBeige Family bar rol padding set Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts