Jac63 Posted June 26, 2014 Report Share Posted June 26, 2014 Hallo, Weet iemand hoe je de knipperlichten op een spatbord kunt vervangen door platte uitvoeringen Ik vind de knipperlichten minder fraai en wil deze daarom aanpassen Kan dit en mag dit voor de keuring Op de foto een voorbeeld van wat ik bedoel in plaats van de standaard hoge knipper lichten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
REAL STRANGLER Posted June 26, 2014 Report Share Posted June 26, 2014 Ja hoor, geen probleem. Je mag monteren wat je mooi vindt. zo lang het maar naar voren wit of oranje knippert is het goed. Vergeet je stadslichten niet. Siert. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrangler25 Posted August 15, 2014 Report Share Posted August 15, 2014 Ik heb het zelfde probleem. Vraag me alleen af. Hoe zit het precies met de stadslicht aangezien deze niet standaard in de koplampen zitten? De knipperlichten heb ik door getrokken naar de orginele plekken. Enige probleem nu is de stads licht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schneiders Posted August 15, 2014 Report Share Posted August 15, 2014 Ja hoor, geen probleem. Je mag monteren wat je mooi vindt. zo lang het maar naar voren wit of oranje knippert is het goed. Vergeet je stadslichten niet. Siert. Wat is een goede oplossing voor het stadslicht? Een lampje bijmaken, onder in de reflector een gaatje boren? of passen xj koplampen toevallig ook in een yj? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven Posted August 15, 2014 Report Share Posted August 15, 2014 Ik heb mijn stads- en knipperlichten in de gril, onder de koplampen, zitten.Lampje met twee gloeidraadjes. De gewone voor het stadslicht en de felle voor het knipperlicht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roland Posted August 16, 2014 Report Share Posted August 16, 2014 vol Wat is een goede oplossing voor het stadslicht? Een lampje bijmaken, onder in de reflector een gaatje boren? of passen xj koplampen toevallig ook in een yj? volgens mij zijn XJ en YJ het zelfde, zit iig wel een verschil in "amerikaans" (Grote) en "europees" (Kleine) koplampen. Kan Boris je vast wel meer over vertellen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven Posted August 16, 2014 Report Share Posted August 16, 2014 Zijn inderdaad ook hetzelfde, afgezien van de maat. ( EU vs US )En natuurlijk het gaatje voor het stadslicht.Heb hier nog twee XJ-lampen zonder stadslicht liggen, die ik ooit nog eens in mijn Wrangler moet zetten.Of misschien gaan ze toch in de XJ en zet ik het XJ stadslicht bij de richtingaanwijzer erbij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen dw Posted August 25, 2014 Report Share Posted August 25, 2014 je kan gewoon van onder in de koplampen gaatje boren voor het (bij ons noemt dat standlicht)... Echter heb ik hetzelfde probleem voor de pinkers... Als iemand mooie lichten vindt, hoor ik dit ook graag! Ik zou de gaten in mijn spatborden dan niet moeten dicht maken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schneiders Posted August 25, 2014 Report Share Posted August 25, 2014 Ik heb nieuwe xj koplampen gemonteerd van 48 euro de set inclusief lampjes! Wel met de gatenzaag een extra gat gemaakt in de stelschaal achter de koplamp om het stadslichtlampje makkelijk te kunnen wisselen. Ik heb nog wel een oplossing voor de richtingaanwijzers in de schermen voor je, de richting aanwijzers van de old yeller heb ik liggen(die kleine op de voorkant van de schermen). http://www.jeepforum.nl/topic/28206-my-lil-yeller-jeep/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulv Posted September 9, 2014 Report Share Posted September 9, 2014 gewoon dichtlassen, heb ik ook bij mijn beide wranglers.. heeft nog geen APK keurmeester iets over gezegt... groet Paul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jac63 Posted October 3, 2014 Author Report Share Posted October 3, 2014 http://www.histoparts.com/webshop/32__trekker-onderdelen-per-merk/154__international-24-33-44-53-etc-serie/159__electrisch-en-dashboard/product___688-BL1004___hella-model-lh-sidelight.html via deze link vind je de mooie knipperlichten voor de Yj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jac63 Posted October 6, 2014 Author Report Share Posted October 6, 2014 Heb de lampjes juist vervangen, resultaat vind ik mooi W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen dw Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 Als ik deze wil bestellen, ik zie geen verschil tussen links en rechts? Of kan je gewoon het glas omkeren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen dw Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 Ok 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blinky Posted February 6, 2015 Report Share Posted February 6, 2015 http://www.histopart...-sidelight.html via deze link vind je de mooie knipperlichten voor de Yj Zijn deze nog ergens beschikbaar? Thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flavio Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Helaas is deze thread al een jaar oud maar ik ben ook nog zoekende naar zulke knipperlichten. Helaas werkt de link niet meer naar het juiste product. De standaard Europese stad en knipperlichten zijn echt te groot. Kleinere zoals hieronder afgebeeld kunnen mij passen. De Duitse site waarop deze foto staat kan deze ook niet leveren. Weet iemand nog een adresje? Flavio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flavio Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Gevonden.. eerst zelf GOED zoeken voordat ik vragen stel.... :-) http://histoparts.com/en/webshop/lights-front-and-rear/width-lamps/product___689-BL1005___hella-model-rh-sidelight.html http://histoparts.com/en/webshop/lights-front-and-rear/width-lamps/product___688-BL1004___hella-model-lh-sidelight.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts