Spring naar bijdragen

Knipperlichten Op Spatbord Yj


Jac63
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Weet iemand hoe je de knipperlichten op een spatbord kunt vervangen door platte uitvoeringen

Ik vind de knipperlichten minder fraai en wil deze daarom aanpassen

Kan dit en mag dit voor de keuring

Op de foto een voorbeeld van wat ik bedoel in plaats van de standaard hoge knipper lichtenpost-15843-0-82854900-1403802229_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Ja hoor, geen probleem. Je mag monteren wat je mooi vindt. zo lang het maar naar voren wit of oranje knippert is het goed. Vergeet je stadslichten niet. Siert.

Wat is een goede oplossing voor het stadslicht?

Een lampje bijmaken, onder in de reflector een gaatje boren? of passen xj koplampen toevallig ook in een yj?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vol

Wat is een goede oplossing voor het stadslicht?

Een lampje bijmaken, onder in de reflector een gaatje boren? of passen xj koplampen toevallig ook in een yj?

volgens mij zijn XJ en YJ het zelfde, zit iig wel een verschil in "amerikaans" (Grote) en "europees" (Kleine) koplampen.

Kan Boris je vast wel meer over vertellen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn inderdaad ook hetzelfde, afgezien van de maat. ( EU vs US )
En natuurlijk het gaatje voor het stadslicht.

Heb hier nog twee XJ-lampen zonder stadslicht liggen, die ik ooit nog eens in mijn Wrangler moet zetten.
Of misschien gaan ze toch in de XJ en zet ik het XJ stadslicht bij de richtingaanwijzer erbij.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb nieuwe xj koplampen gemonteerd van 48 euro de set inclusief lampjes!

Wel met de gatenzaag een extra gat gemaakt in de stelschaal achter de koplamp om het stadslichtlampje makkelijk te kunnen wisselen.

Ik heb nog wel een oplossing voor de richtingaanwijzers in de schermen voor je, de richting aanwijzers van de old yeller heb ik liggen(die kleine op de voorkant van de schermen).

http://www.jeepforum.nl/topic/28206-my-lil-yeller-jeep/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 years later...

Helaas is deze thread al een jaar oud maar ik ben ook nog zoekende naar zulke knipperlichten. Helaas werkt de link niet meer naar het juiste product.
De standaard Europese stad en knipperlichten zijn echt te groot. Kleinere zoals hieronder afgebeeld kunnen mij passen.

De Duitse site waarop deze foto staat kan deze ook niet leveren. Weet iemand nog een adresje?

Flavio

58cedac48c0ca_ScreenHunter_22Mar_1920_23.jpg.e4736c681fbbdf958e3b75f1a5179fea.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...