Spring naar bijdragen

Even Voorstellen Is Wel Zo Netjes.


Wrangler25
 Share

Recommended Posts

Heey Jeepers,

Aangezien ik gelijk was begonnen met een ruil topic laat in de nacht dacht ik laat ik me ook eens smorgens even voorstellen.

Ik ben Kevin, 24 jaartjes uit limburg. Since 3 weekjes ben ik de super trotse eigenaar van een Jeep Wrangler 1990 laredo yj.

Mijn doel met deze jeep is om hem helemaal te restaureren.

Toen ik hem kochten was er vertel dat er motorisch geen problemen waren. Alleen cosmetisch was hij gewoon niet meer te mooiste. Al snel naardat ik net een uurtje onderweg was naar huis bleek dat niet zo te zijn. Hier over zal ik meer posten in een nieuw topic waar jullie mijn stappen kunnen volgen en hopelijk helpen met bepaalde problemen. In iedergeval naar een flink end rijden was ik veilig thuis gekomen en had de jeep het overleeft. Toen besloot ik dat ik deze maar eens een hele goeie beurt ging geven en weer terug breng naar zijn oude glory met natuurlijk wat leuke extratjes erbij.

Dit is mijn allereerste jeep, en heb vrijweinig tot geen verstand van auto's dus ik ben zeer benieuwt hoe en wat allemaal. Gelukkig heb ik een kameraad die het een en ander weet van auto's en die wilde me wel wat bijleren. Helemaal te gek dus!

Lang verhaal kort. Hallo allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...