Spring naar bijdragen

Online Bestellen In Americ


Recommended Posts

Ik heb wel eens bij BJs offroad besteld. Prima bevallen , kan echter wel wat langer duren als onderdelen niet op voorraad zijn maar ze zijn vriendelijk en antwoorden netjes.. Team Grand Wagoneer is de andere waar ik ervaring mee heb maar die zijn echt slordig: bestellingen incompleet of foute onderdelen.. reageren moeizaam op mail, je moet eigenlijk bellen. In alle gevallen geldt: BTW betalen en 13 euro rembourskosten vanwege de contante afrekening bij de Post nl man. Ik koop ook regelmatig via Ebay, bevalt erg goed. Je kan de verkoper vragen het douanebedrag aan te passen maar alles wat boven de 30 dollar uitkomt kan worden belast met onze fijne BTW (die ook wordt berekend over het transport, ja, ja) en mijn ervaring is dat er nog maar erg weinig "doorglipt" of simpelweg niet wordt gecontroleerd. Toch is in de U.S kopen vaak ( een stuk) voordeliger, de prijsverschillen zijn vaak groot en als je een aantal onderdelen in een keer koopt valt het transport wel mee, bovendien is er veel meer keus.

Verder zijn met name de grotere onderdelenlevaranciers in de U.S. gewoon prima. Met 1 tot 2 weken (Priority mail)  heb je je spullen. Tenzij je met UPS o.i.d. laat vervoeren (die zijn echt sneller)  maar die hanteren droevigmakende tarieven.

 

Succes!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...