Spring naar bijdragen

Xj Of Wj 4.0 Te Koop Gevraagd


IrishZJ
 Share

Recommended Posts


Te koop gevraagd: XJ laatste model of WJ met de 4.0 motor. Ik heb geen interesse in andere motoren tenzij je hem gewoon will afgeven :whistle:

Benzine of LPG kan allebei, de Jeep moet wel een APK hebben.

 

Zal er gelijk bij zeggen dat ik het niet aan m'n geefklieren heb, dit voor de mensen die geloven dat Jeeps van goud worden gemaakt.

 

Ik koop liever van prive dan van dealers die hier op dit geadverteerde auto's kopen en dan de prijs bijna verdubbelen. :frusty:

 

Laat de aanbiedingen nu maar binnen stromen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi,

 

Ik ga de mijne binnenkort verkopen. Het is een XJ 4.0 benzine uit 1997. Hij is 5 inch verhoogd, zitten long arms onder en terra flex klap shackels (wiel uitslag voor en achter 80 cm). Tevens uitgerust met sidebars, snorkel, reserveband drager op het dak en een lierbumper (zit wel een lier op maar die doet het niet). Gaat deze maand voor de APK die dan weer geldig is tot 30-6-2015.

 

Groet,

 

Paul

 

(Paul.van.wilgenburg@kpnmail.nl)

post-4761-0-68788000-1402834514_thumb.jp

post-4761-0-24777500-1402834526_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagprijs is 3.250.

 

Verdere specs? : KM stand is 295.000 maar motor heeft circa 95.000 gelopen. Is een aantal jaar geleden vervangen voor een motor met 50.000 op de teller. Tussenbak heeft circa 160.000 er op zitten. Is in 2011 eentje met 143.000 km onder gegaan. Bandenmaat is 33*12.5. Nieuwe aircopomp erin gezet in 2011. Is nooit gebruikt want ik moet hem nog steeds laten afvullen. Nieuwe startmotor in 2010. Accu is van november 2011. Long arms zijn van Rough Country.

Uiteraard heeft ie ook de nodige manko's. Denk aan ramen die niet meer open kunnen (bestuurders zijde werkt perfect). Door de verhoging, brede sloffen, toeters en bellen heb je 22 liter benzine nodig per 100 km. Aanjager doet het alleen op stand 4. Banden moeten binnen een jaar vervangen worden.

 

Bij interesse gaarne reageren per mail.

 

Paul.van.wilgenburg@kpnmail.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...